Ik ben in het bezit van een Sansui Au-117 II versterker. tis een oud beesje maar er komt mooi geluid uit. De versterker heeft 2 uitgangen voor speakers. Kep er 2 B&W 302 speakers op hangen. Nu wil ik er een subwoofer bij zetten. Kan ik nu gewoon op 1 van die 2 uitgangen er een passieve subwoofer bij hangen of vind mijn versterker dat niet leuk ?
Kan het wel wanneer ik een versterker heb met 4 uitgangen waarvan er maar 2 worden gebruikt ?
Waarom wil ik geen actieve subwoofer: Die zijn een stukje duurder en volgens mij van mindere kwaliteit.
Ik zit te denken om een raveland x 1118 te gana halen... Die is betaalbaar en volgens mij best wel kwaliteit... Wat raden jullie me aan ??? voor max F 300,-
Kan het wel wanneer ik een versterker heb met 4 uitgangen waarvan er maar 2 worden gebruikt ?
Waarom wil ik geen actieve subwoofer: Die zijn een stukje duurder en volgens mij van mindere kwaliteit.
Ik zit te denken om een raveland x 1118 te gana halen... Die is betaalbaar en volgens mij best wel kwaliteit... Wat raden jullie me aan ??? voor max F 300,-