Welke WAP gateway moet ik gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
voor de T68i.
Ik heb geprobeerd mijn eigen provider XS4ALL te gebruiken en samen met de helpdesk een uur eraan gewerkt, maar het wil niet lukken. Na connectie zegt mijn GSM "Bezig met verifieren..." en daarna "Bezig met laden...". Na een minuut verschijnt een foutmelding "Communicatiefout, controleer instellingen en probeer opnieuw". Alle instellingen zijn zeker weten goed volgens XS4ALL, ze konden mijn GSM pingen.
Ook M-Info van KPN (mijn provider) wil niet lukken, ik heb al erg vaak via 424 een password aangevraagd maar tot nu toe (al een week) geen SMS ontvangen met de juiste settings.

Nu zoek ik een andere manier om toch te kunnen wappen, waar kan ik gratis inbellen?
Of weet iemand een werkende wap gateway die ik kan gebruiken (dan bel ik wel via XS4ALL in)?
Ik heb al gebruikt:
- de standaard WAP gateway van XS4ALL: 194.109.209.131
- de Ericsson gateway: 195.58.110.201
Ook wisselen tussen ISDN en analoge toegang en andere inbelnrs helpt niet.
Mag ik nu een keertje wappen ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Probeer als je met 424 belt eens de optie 2 (opnieuw instellingen opvragen) ipv je aan te melden.

Als je er niet uit komt, bel dan met de klantenservice, zij kunnen je wel helpen om te gaan Wappen.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 14:34
misschien heb je hier wat aan !
http://www.wappen.nl

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gebruik je GPRS?
Zo niet, dan moet je de snelheid instellen op 9k6 en niet op 28k8, want dat werkt niet.
Bij mij hing m'n t68i ook altijd bij het verifieren op. Toen ik de snelheid verlaagd had deed ie het wel.

Btw. ik heb Vodafone.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Nee, heb geen GPRS.
Uiteindelijk werkt het wel. Ik heb het password opnieuw aangevraagd (ipv opnieuw aanmelden) en nu werkt het nadat ik de configurator van de SonyEricsson site heb gebruikt.
Als ik nu zelf een nieuwe verbinding maak dan werkt die ineens ook, terwijl ik echt niets anders doe.
Waarschijnlijk heeft de telefoon met die configurator andere settings meegekregen die je zelf niet kunt wijzigen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.