Toon posts:

Homepage makelijk te onderhouden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een homepage die uit 4 verschilende mappen bestaat Zoals Gastenboek map Links map enz enz Mijn site is ZONDER frames En maak gebruik van tabellen. Maar nu is me probleem Als ik het menutje verandert heb dan Moet ik dat bij elke bladzijde doen. En dat is erg irri.

Dus mij vraag is hoe kan ik die op lossen. Ik heb bezikking met PHP MYSQL.

Alvast bedankt

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Maak één pagina met het menutje en include(); dat in iedere pagina.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 17:32 schreef AndyZanting.nl het volgende:
Ik heb bezikking (:?) met PHP MYSQL.
Oke, het beste kun je denk ik aparte betanden includen in een index.php ofzo... of gewoon uit een database halen... hang er nog een mooi cms achter, en klaar is kees AndyZanting.nl

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 17:35 schreef Tigereye het volgende:

[..]

Oke, het beste kun je denk ik aparte betanden includen in een index.php ofzo... of gewoon uit een database halen... hang er nog een mooi cms achter, en klaar is kees AndyZanting.nl

Dus moet een tabel maken en daar alle paginas op gooien en dan gewoon steeds een link naar die ID maken ofzo?

En wat bedoel je CMS?

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Op donderdag 11 april 2002 17:38 schreef AndyZanting.nl het volgende:
En wat bedoel je CMS?
Content Management Systeem.

Rustacean

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Op donderdag 11 april 2002 17:35 schreef Tigereye het volgende:

[..]

En dat voor iemand die nog nooit met PHP heeft gewerkt? Lijkt me niet zo'n goed idee, ik zou ook eerst gewoon met include werken, is veel makkelijker

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 17:51 schreef Timpie het volgende:

[..]

En dat voor iemand die nog nooit met PHP heeft gewerkt? Lijkt me niet zo'n goed idee, ik zou ook eerst gewoon met include werken, is veel makkelijker
Waar staat dat hij nog nooit met php heeft gewerkt?? Mij lijkt het includen ook het makkelijkst, maar om het echt makkelijk te onderhouden is php icm mysql natuurlijk wel errug handig :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verdiep je in de wondere wereld van php en mysql vooral phpinclude zal wel iets voor je zijn... anders gewoon een fatsoenlijke editor waarmee je kunt search en replacen of gebruik dreamweaver en verdiep je in templates.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.