Ik heb me die ProVision afstandsbediening gehaald uit de folder van de BLokker, is zo'n all in one ding. Voor TV/Video/Stereo/Sat/etc . Ik heb hem nu afgesteld op mijn stereo en tv en dit werkt wel redelijk. Niet helemaal vlekkerloos maar komt toch al een heel eind. Je moet hem programmeren met codes die in het boekje staan en die per merk verschillen. Nu zit ik het volgende: ik wil het Satelite gedeelte gebruiken voor mijn PC. Ik heb zo IRax infrarood oog, met mijn oude afstandsbediening werkte dit perfect. Richten op het knopje duwen en de computer zag welk knopje ik indrukte om er vervolgens een actie aan te verbinden. Maar nu moet ik die ProVision dus instellen op een of andere Sateliet ontvanger. Maar als ik dat doe, dan worden niet alle knopjes geactiveerd vand e afstandsbediening.
Stel ik doe net als ik een Sat-ontv heb van Philips druk die code in en word geactiveerd. Nu zijn slechts enkele knopjes van de afstandsbediening actief. Als ik daar op duw n knippertje er een lampje op de afstandsbediening en ontvangt mijn ir oog een signaal. Maar de meeste knopjes(^ v Play, stop, next, pref etc etc) doen nix, lampje knippert niet en word ook geen signaal verstuurt. Is er een code waarme hij alle knopjes activeerd? Of is er een ander trucje hiervoor?
Stel ik doe net als ik een Sat-ontv heb van Philips druk die code in en word geactiveerd. Nu zijn slechts enkele knopjes van de afstandsbediening actief. Als ik daar op duw n knippertje er een lampje op de afstandsbediening en ontvangt mijn ir oog een signaal. Maar de meeste knopjes(^ v Play, stop, next, pref etc etc) doen nix, lampje knippert niet en word ook geen signaal verstuurt. Is er een code waarme hij alle knopjes activeerd? Of is er een ander trucje hiervoor?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...