XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
UPS??? Probably PSU -> Power SUpply 
Uh, nee hij trekt alleen 400W als-ie dat nodig heeft. Als-ie gewoon aan staat met een HD, mobo en CD-ROMetje zal die waarschijnlijk maar 100W a 150W vreten. 400W is aardig wat voor een compu. Dan moet je al gauw een overgeclockte Athlon en een stuk of 6 HD's d'r in hebben zitten
En stomme vragen bestaan niet...
Uh, nee hij trekt alleen 400W als-ie dat nodig heeft. Als-ie gewoon aan staat met een HD, mobo en CD-ROMetje zal die waarschijnlijk maar 100W a 150W vreten. 400W is aardig wat voor een compu. Dan moet je al gauw een overgeclockte Athlon en een stuk of 6 HD's d'r in hebben zitten
En stomme vragen bestaan niet...
nee, toch echt UPS... Je weet wel zo'n soort accu die je pc aan de praat houdt op het moment dat de stroom uitvalt...
Een ups is zo een backup ding als de stroom uitvalt, volgens mij gebruikt ie alleen die 400 watt als ie aan het opladen is.
ik heb hier een BackUps-Pro 420 aan een Pentium 1 @ 233 mHz hangen welke via een verbruiksmeter op het stopcontact hangt. (toevallig he?!
)

En toevallig heb ik daarstraks een calibration test gedaan (dan gaat ie een tijdje op de accu draaien om een benadering te geven hoe lang ie het uithoudt bij stroomuitval), en hij is nu aan het opladen waarbij de stroomverbruikmeter aangeeft dat ie ongeveer 66W verbruikt.

Denk je dat je nu genoeg info hebt ?

En toevallig heb ik daarstraks een calibration test gedaan (dan gaat ie een tijdje op de accu draaien om een benadering te geven hoe lang ie het uithoudt bij stroomuitval), en hij is nu aan het opladen waarbij de stroomverbruikmeter aangeeft dat ie ongeveer 66W verbruikt.

Denk je dat je nu genoeg info hebt ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dus je UPS verbruikt tijdens het opladen 66W? En hoeveel als hij opgeladen is en je apparatuur hangt eraan? Komt dat ongeveer in de buurt van de som van je apparatuur? Waar haal je trouwens zo'n verbruikmeter, ik heb al op die #$(*%#@ site van conrad gezocht maar ik kan er niet echt iets vinden.
Bedankt voor je info in ieder geval!
edit: die meter heb ik gevonden op die site met behulp van die typeaanduiding op die foto van je!
Bedankt voor je info in ieder geval!
edit: die meter heb ik gevonden op die site met behulp van die typeaanduiding op die foto van je!
YepOp donderdag 11 april 2002 17:56 schreef plork het volgende:
Dus je UPS verbruikt tijdens het opladen 66W?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet (niet op geletEn hoeveel als hij opgeladen is en je apparatuur hangt eraan? Komt dat ongeveer in de buurt van de som van je apparatuur?
Ik heb hem destijds via de conrad besteld, ... HECK, ik heb hier de doos + rekening nog liggenWaar haal je trouwens zo'n verbruikmeter, ik heb al op die #$(*%#@ site van conrad gezocht maar ik kan er niet echt iets vinden.
[..]
Wat neerkwam op een totaal van FL 73,32van de rekening van conrad:
Best.nummer: 125318
artikel omschrijving: ENERGIEKOSTENMESSGER-T E
[..]
prijs per stuk HFL: 59.95
[..]
Portokosten: 4.95
Handlingskosten: 7.27
Verzekeringspremie transport: 1.15
Maar bij een beetje elektronica zaak (zoals bv. hier De Regenboog Electronica in Sittard) hebben ze ook zo'n ding. Hoef je niet via Conrad te doen hoor.
edit: Ik heb na het opladen van de UPS vandaag nog eens gechecked (de verbruiksmeter dan, he
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
bedankt voor je antwoorden!
Pagina: 1