De vruchtbaarheidsindex formule..

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
er is een formule voor de vruchtbaarheidsindex opgesteld door de Zweed Paterson.
code:
1
2
3
    Tm.P.G
VI= ------  
    120.Tr

En nu zegt mijn wiskunde leraar, dat er nergens informatie te vinden is over de vruchbaarheidsindex formule bijv. wat de letters betekenen enz..

Nu wilde ik ff weten of hij inderdaad gelijk heeft, of dat er toch ergens informatie te vinden is over de formule???

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Waarom zoek je zelf niet? Dit is nu typisch een vraag die je perfect aan een zoekmachine kan stellen. Probeer Google eens...

Als jij het daarmee niet kan vinden, kunnen wij dat waarschijnlijk ook niet, en heeft je leraar misschien wel gelijk.

Dit topic kan dicht...

• Dextourius
Op donderdag 11 april 2002 17:22 schreef Captain Proton het volgende:
Waarom zoek je zelf niet? Dit is nu typisch een vraag die je perfect aan een zoekmachine kan stellen. Probeer Google eens...

Als jij het daarmee niet kan vinden, kunnen wij dat waarschijnlijk ook niet, en heeft je leraar misschien wel gelijk.

Dit topic kan dicht...
sheejs, rustig man denk je dat alles met google te vinden is??????

maar eeh, misschien kent een tweaker toch hoe die formule in elkaar zit :D

Verwijderd

uit de W&L-policy:
Welke topics horen nu thuis op W&L? Het onderwerp moet in ieder geval liggen in de richting van wetenschap, filosofie, religie, en dergelijke. Soms kan je het wel iets breder interpreteren, en een interessante topic over, zeg, poëzie, zal waarschijnlijk niet gesloten of verplaatst worden. Zorg er wel voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"

Huiswerkvragen: Zogenaamde 'huiswerkvragen' zijn toegestaan, mits het vragen zijn van voldoende niveau. Een vraag waarop het antwoord na 5 minuten zoeken met een search engine gevonden kan worden zal dus worden gesloten. Probeer te laten zien dat je zelf al hebt nagedacht over wat mogelijk het antwoord is. Mensen zijn sneller bereid je te helpen als ze weten dat je er zelf ook moeite voor doet. Verder moeten huiswerkvragen natuurlijk ook gaan over de onderwerpen waar dit forum over gaat.
Dit topic voldoet hier allerminst aan en kan dus dicht. Er zal echt geen nuttige discussie uit ontstaan en het is nauwelijks wetenschap te noemen.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op donderdag 11 april 2002 17:54 schreef Captain Proton het volgende:
Dit topic voldoet hier allerminst aan en kan dus dicht. Er zal echt geen nuttige discussie uit ontstaan en het is nauwelijks wetenschap te noemen.
En topicstarter, het is verder altijd raadzaam te luisteren naar regulars ;).

Overigens heb ik nog nooit gehoord van deze formule, maar het lijkt me dat je er wel iets over moet kunnen vinden (en zo niet, dan heeft je leraar gelijk - ja, dat komt ook wel eens voor :Y)).

• Dextourius
Op donderdag 11 april 2002 17:59 schreef Kjev het volgende:

[..]

En topicstarter, het is verder altijd raadzaam te luisteren naar regulars ;).

Overigens heb ik nog nooit gehoord van deze formule, maar het lijkt me dat je er wel iets over moet kunnen vinden (en zo niet, dan heeft je leraar gelijk - ja, dat komt ook wel eens voor :Y)).
tip1: hmm oke zal ik doen :)

tip2: weetje wat het grappige is, die formule enzo staat wel in mijn wiskunde boek... alleen zonder uitleg want het is in de PO afdeling op blz 58 van Getal & Ruimte Havo CM/EM 2

edit: hmm, [topic=465508/1/25]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Deze topic gaat dicht, en CP heeft al haarfijn uitgelegd waarom :), dank daarvoor :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.