Toon posts:

Video gedraaid?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt voor dit probleem maar heb niks nuttigs kunnen vinden, dus ik denk ik probeer het hier.

Ik heb net in mijn pII (361MHz; ATI onboard 4mb kaartje) een diamond stealth video kaartje bij geprikt (S3 Trio 64V). Alles werkt en ook multimonitor doet het (kickuhh).

Ok allemaal mooi en aardig maar ik denk ik speel ff een divxje op beide schermen af. Tot mijn grote schrik is ineens het beeld op zijn kop van de activemovie venster zeg maar. Niet alleen bij divx maar alle filmpjes die windows mediaplayer speelt. Het is al een wat oudere windows mediaplayer (6 geloof ik) omdat ik geen 7 wil met al die rotzooi erbij.

Hopelijk weten jullie een oplossing voor mijn wierd ass problem. Ik heb overigens in de bios de initialisatie van videokaart weer op agp gezet (sprong vanzelf op pci). Ik wil namelijk gewoon de onboard agp als primair gebruiken.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

[OT]

Leuke Username :)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:03
en als je er maar 1 monitor op zet, doet ie het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
er zit nu maar een monitor op, moet ik het pci kaartje er ff uit rukken? heb niet zo'n zin om um weer open te schroeven dus ik wacht ff, misschien dat er zo iemand komt die zegt van "dit is het" :D

Verwijderd

[OT]

Leuk icon

:P

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hier is al eens wat over geweest.
kijk eens op software en zoek daar eens enzo.
Er is wel een programma voor dit probleems

Tweakers Discord

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Volgens mij moet je daarvoor de Indeo drivers verwijderen. Ik weet allen niet meer welke versie dat was.

Ik had namelijk hetzlefde probleem met Final Fantasy 7. Op de site van Eidos werd me toen geadviseerd die drivers te verwijderen en toen werkte alles weer.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 17:17 schreef Mous het volgende:
Volgens mij moet je daarvoor de Indeo drivers verwijderen. Ik weet allen niet meer welke versie dat was.

Ik had namelijk hetzlefde probleem met Final Fantasy 7. Op de site van Eidos werd me toen geadviseerd die drivers te verwijderen en toen werkte alles weer.
Masterlijk! Thanks man, het werkt weer zoals het altijd al werkte. Hartelijk dank, ik kan weer kijken, case closed :)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
offtopic:
PII 361Mhz??

Neem aan dat 't oorspronkelijk 350Mhz was? Vraag dit nl. omdat m'n zus m'n oude PII350 setup heeft en laatst ook zag dat er opeens 361Mhz stond. In de bios kan ik niets vinden wat er veranderd is. Jij een idee?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Op donderdag 11 april 2002 18:58 schreef D_e_X het volgende:

[..]

Masterlijk! Thanks man, het werkt weer zoals het altijd al werkte. Hartelijk dank, ik kan weer kijken, case closed :)
Weet je ook nog welke je hebt verwijderd, of heb je ze gewoon allemaal weggegooid?
Pagina: 1