Op donderdag 11 april 2002 17:01 schreef Who_da_man het volgende:
baal er wel van..
met mijn EL CHEAPO nvidia gf2mx400 kon ik perfect clonen, nu heb ik een veel betere kaart en nu werkt het verdomme niet

Je haalt de woorden uit m'n mond!
Ik heb een paar dagen geleden precies dezelfde upgrade gedaan en ben ook
zeer ontevreden over de clone-functie van die 8500.
Bij mijn gf2mx400 (en m'n TNT1 en m'n TNT2)moest ik ooit één keer een vinkje bij 'clone' zetten (gewoon na een windows (re)install), en vanaf dat moment zag het beeld op mijn tv er net zo uit als het beeld op m'n monitor.
Bij die Radeon (die zo geweldig goed op dit onderdeel moest zijn

) is het iedere keer een enorm gekloot om gewoon te clonen.
Sterker nog: klonen (ik bedoel dus leterlijk clonen, dus 2 precies gelijke beelden) lukt me helemaal niet met die Radeon als ik een divx afspeel.
Het is altijd gekut met divx. De film is op altijd op één van de twee schermen zwart, en bij de één beeldvullend en bij de ander in een venstertje. daarbij komt ook nog eens dat de beeldverhoudingen van de film ook op de twee schermen verschillen, dus iedere keer moet ik naar m'n tv lopen (andere kamer) om de beeldverhoudingen te bekijken en aan te passen. En wat te denken van het feit dat je je tv als PRIMAIR scherm moet instellen? Dat is zoooo imbeciel, daar heb ik geen woorden voor.
Gewoon één grote aanfluiting dus...
Oh ja, NOG iets: Ik kan niet zeggen dat de beeldkwaliteit van de tv-out van m'n Radeon beter is dan van m'n nvidea's want ik zie GEEN verschil.
(Okay, die nvidea's waren alle van ASUS dus mocht ik ook wel een beetje kwaliteit verwachten)
Ik speel al jaaaaren divx-jes via m'n tv-out op m'n tv, Ik heb vóór deze Radeon vier kaarten gehad met tv-out (3 nvidea's en een voodoo3) en alle konden gewoon letterlijk klonen, nooit enig probleem mee gehad...
By the way: Ik heb geen Hercules maar een club-D Radeon.