Ik vraag me af wat dat nou voor dingen zijn
Ik heb me mobo nl gewoon vast geschroeft op van die buisjes waar de schroeven in gaan. Moet ik er nu nog iets tussen doen oid of zit het zo goed
En ja ik heb je search gebruikt
zo zit t goed
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Op donderdag 11 april 2002 15:35 schreef kutkip het volgende:
Ik vraag me af wat dat nou voor dingen zijndat zijn spacers
Ik heb me mobo nl gewoon vast geschroeft op van die buisjes dat zijn die spacers?
waar de schroeven in gaan. Moet ik er nu nog iets tussen doen oid of zit het zo goedals het die spacers zijn is het goed
Ik bedoel die koperen buisjes die je in je kast schroeft (kan je gewoon met de hand doen) en waar je dan je mobo op legt zodat je de schroeven daarin kunt draaien.Op donderdag 11 april 2002 15:43 schreef _NeMeSiS_ het volgende:
[..]
Duidelijk wat ik bedoel?
Die busjes zijn er gewoon voor om ervoor te zorgen dat het mobo niet direct op de metalen plaat zit.. (dat geeft nogal kortsluiting!)
En natuurlijk om je moederbord op de juiste afstand te houden in verband met de insteekkaarten enzo..
En natuurlijk om je moederbord op de juiste afstand te houden in verband met de insteekkaarten enzo..
Als je die er niet tussen doet, kan het zijn dat je mobo kortsluiting gaat maken via je kast.
Niet alle kasten maken gebruik van deze afstandsbusjes. Dan zit er standaard al genoeg ruimte tussen backplate en mobo...
Niet alle kasten maken gebruik van deze afstandsbusjes. Dan zit er standaard al genoeg ruimte tussen backplate en mobo...
Maar dat zit dus iig goed
Wat ik wel gek vind is dat het geleid en dus ook gewoon kortsluiting kan veroorzaken
of niet soms?
Wat ik wel gek vind is dat het geleid en dus ook gewoon kortsluiting kan veroorzaken
Op donderdag 11 april 2002 15:56 schreef BrZ het volgende:
Het is juist de bedoeling dat het geleid
Die dingen zorgen voor extra aarding
ik=
jij is gewoon beetje new in dit soort zaken, wij zijn hier om je te helpen en we (tenminste ik) doen het graag. beter vragen dan opblazenOp donderdag 11 april 2002 15:57 schreef kutkip het volgende:
[..]
Ik snap het
ik=
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1