Het mag niet meer, maar 2 tegelijk lijkt me (weer
) een uitzondering waard:
Grats guys!
( [topic=465368/1/25] )
Grats guys!
( [topic=465368/1/25] )
goh zeg ik dat dat jij alleen extra cynisch zou hebbenOp donderdag 11 april 2002 15:40 schreef OzBoz het volgende:
Succes mensen.. ik heb er alle vertrouwen inEn cutter, ik deed niet aan standaard (ban/ow/w)mailtjes maar mocht je voorbeelden nodig hebben.. ik heb ze van cynisch tot extra cynisch
Goodluck!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
tjonge had die gozer nooit litemod moeten makenOp donderdag 11 april 2002 15:56 schreef willem169 het volgende:
/edit
En dan gaat kan Pelle op ICQ zowel in m'n General, als GoT, als Webgoeroe.net èn als GoT modderator groups staan... rofl
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Hmm, laat ik nu net gister m'n icon voor een weekje even op non-actief gesteld hebben
Ow? Die cynische heb ik dan nooit gezien, de extra cynische des te meerOp donderdag 11 april 2002 15:40 schreef OzBoz het volgende:
.. ik heb ze van cynisch tot extra cynischGoodluck!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
|{ brrr }] |
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Hmmm, als ik jouw dagelijkse schema een beetje ken, gaan er dus om ca. 3 uur snachts een hoop slotjes regenen ?Pelle:
Alle tijd en energie die ik er in kán stoppen, zál ik er in stoppen. Does that satify you?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
en dat werkte BEST WEL in zijn voordeelOp donderdag 11 april 2002 16:52 schreef RM-rf het volgende:
verder wel goed eindelijk een mod in /13 te hebben die wél gewoon zelf een mercedes rijdt, en niet de mercedessen van anderen bewonderd
Dank je, kan me de eerste /13-litemod discussie nog goed herinneren en ik was ook zeker niet van plan om het lite-modschap me het plezier in andere dingen te laten ontnemen. Maar mocht iemand toevallig opmerken dat het de verkeerde kant met me opgaat en ik een (extra) cynische klootzak wordt, trek dan alsjeblieft aan de belOp donderdag 11 april 2002 16:52 schreef RM-rf het volgende:
Pelle: ook gefeliciteerd
moet zeggen dat dit een verrassing is (... herhaalt nu zijn speech bij de vorige /13 Lite-mod-thread over de beste users die het 'mod'-kamp worden binnen gesleept, en juist minder toekomen tot hun activieteit als user waarmee ze dat respect verdiend hebben)
eerlijk gezegd ben ik het vooral eens met het idee om het vrijblijvend te doen en je niet aan mogelijke 'status' te gaan hechten.
uiteindelijk hoop ik dat je werk als Lite-mod niet ten kostte gaat van je eigen creativiteit, en dat we dus juist ook van meer threads als de PellePaint-thread mogen genieten.
PellePaint V2.0.0a?Op donderdag 11 april 2002 17:58 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dank je, kan me de eerste /13-litemod discussie nog goed herinneren en ik was ook zeker niet van plan om het lite-modschap me het plezier in andere dingen te laten ontnemen. Maar mocht iemand toevallig opmerken dat het de verkeerde kant met me opgaat en ik een (extra) cynische klootzak wordt, trek dan alsjeblieft aan de bel
* Pelle gaat trouwens nog geen tipje van de sluier oplichten, maar binnenkort gaat het wellicht erg interessant worden voor de JS/DHTML liefhebbers in 13
Nee, jammer genoeg nietOp donderdag 11 april 2002 18:15 schreef Blue-eagle het volgende:
PellePaint V2.0.0a?
Verwijderd
Kreeg jij zoveel ban mailtjes van OzBoz dan?Op donderdag 11 april 2002 16:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ow? Die cynische heb ik dan nooit gezien, de extra cynische des te meer
maarre, welkom Putter en Celle
|{ brrr }] |
Intentionally left blank
we wilden het zo lang mogelijk uitstellenOp vrijdag 12 april 2002 17:00 schreef Nelis het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Pelle geen (lite)mod geworden was de vorige keer, gefeliciteerd
Weer eens wat anderscutter
ikop rood
ThanksOp vrijdag 12 april 2002 17:00 schreef Nelis het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Pelle geen (lite)mod geworden was de vorige keer, gefeliciteerd
Nu kan noobmod Willem169 mooi weer user worden met zoveel (andere) litemodjes![]()
Op vrijdag 12 april 2002 17:04 schreef Tom het volgende:
[..]
we wilden het zo lang mogelijk uitstellen
Nouja, laten we het er maar op houden dat ik jou (en enkele (veleOp vrijdag 12 april 2002 17:20 schreef Pelle het volgende:
[..]
Thanks
/me weer uit z'n kont trekt want dat programmeert niet comfortabel
[..]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq