ik heb een msi K7T133 turbo LE RAID, en heel vaak als ik iets wil installeren krijg ik dus een bsod, het ligt niet aan m'n geheugen, want ik heb het al een keer verandert met een geheugen module van iemand die wel werkte.
zelfs een OS installen ging niet zonder bsod.
voor de rest zijn mijn specs: M-Tec 512MB, athlonXP 1600+, meer kan er niet aan liggen volgens mij, weet iemand of dit idd aan mijn mobo ligt
wat zijn je temps ( van cpu/mobo )
edit:
En wat staat er dan precies in die BSOD?
En wat staat er dan precies in die BSOD?
mijn temps zitten rond de 40 - 45 graden, zonder extra cooling, is overigens een thermal take nogwat 
nouja, er staat in dat ie windows afsluit om verdere schade te voorkomen, en verder geen xtra info, behalve standaard info, van gebeurt dit nog een keer, bla bla... als dit de 1e keer is dat je dit krijgt, gewoon systeem opnieuw opstarten
nouja, er staat in dat ie windows afsluit om verdere schade te voorkomen, en verder geen xtra info, behalve standaard info, van gebeurt dit nog een keer, bla bla... als dit de 1e keer is dat je dit krijgt, gewoon systeem opnieuw opstarten
Hmmm dat is dus wel goed :\
Misschien eens BIOS updateje pakken?
Misschien eens BIOS updateje pakken?
Hebbie ook al een ander OS geprobeerd?
Ik zag, ik nam en ik kwam...
ik heb de bios ookal geflashed, al is de laatste versie van december geloof ik, en andere OS geeft ie ook bluescreens
als ie de bestanden naar m'n hd heeft gekopieert, zie je dan voor het 1st het windowsXP logo, en dan crashed ie, en na een aantal malen proberen doet ie het soms wel, en ik had net voor de verandering ook weer blauw scherm met IRQL_not_less_or_equal maarja, die krijg ik nooit...
Verwijderd
Heb je nog garantie op het bord? Anders breng je het gewoon terug, je kunt het in ieder geval eens proberen
ja, zit nog garantie op, maar om hem terug te brengen naar gistron...
is een beeteje ver, en als ze niks kunnen vinden kost dat me ook nog es 50 euro....
check eens of je voeding wel zwaar genoeg is.
(En nee, dan is simpelweg kijken naar hoeveel watt er op het stickertje staat niet genoeg, dan moet je op de website van AMD zoeken naar 'Approved power supplies'. )
(En nee, dan is simpelweg kijken naar hoeveel watt er op het stickertje staat niet genoeg, dan moet je op de website van AMD zoeken naar 'Approved power supplies'. )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
tja, hij is wel 350 watt, maar op die site word ik ook niet veel wijzer, als ik zou vinden wat je zegt, dan wel, maar ik heb volgens mij alle logische dingetjes geprobeerd waarvan er geen 1 naar leidde voor m'n voeding
en btw, hij crashed ook als ie een geheugendump maakt, misschien kunnen jullie hier iets mee
en btw, hij crashed ook als ie een geheugendump maakt, misschien kunnen jullie hier iets mee
Pagina: 1