"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Zolang het maar emulatie blijft en er geen op zichzelfstaande OS van uitkomt hoef ik het niet. Op de achtergrond blijft immers altijd Windows draaien.
Linux ga ik ook niet emuleren
Linux ga ik ook niet emuleren
Jij weet dus ook niet waar je over praat he?
..
AmigaOS XL draait niet op windows. Oke het word wel geemuleerd door QNX. Maar dat is een klein iets. De rest draait gewoon als AmigaOS.
http://www.tweakers.net/nieuws/20466?highlight=AmigaXL
Lees dit maar even..
AmigaOS XL draait niet op windows. Oke het word wel geemuleerd door QNX. Maar dat is een klein iets. De rest draait gewoon als AmigaOS.
Lees dit maar even..
Verwijderd
hmm.. dit is nieuw voor me, ik had gehoord van een versie die onder WinUAE draaide.Op donderdag 11 april 2002 18:42 schreef The Real Falcon het volgende:
Jij weet dus ook niet waar je over praat he?..
Lees dit maar even..
sorry...
Ik heb btw ook gehoord dat ze bezig waren met de ontwikkeling van nieuwe Amiga's die op Motorola G4's zouden gaan draaien. Is daar al wat nieuws over?
Ja daar is al wat nieuws over. Deze gaat AmigaONE heten. Deze zal draaien op G3 en G4 programmatuur. Zal supersnel moeten zijn. Maar zijn dus ook bezig om AmigaONE (Nog leuker dan AmigaOS XL)..voor x86 processor te maken.
Ik hoop dat het straks echt helemaal terug komt!.. voel er wel wat voor. Goeie ervaring met Amiga gehad.
Nostalagie is het niet meer..het komt terug. En nou hopen dat het wat commercieler word. Misschien kunnen ze voor Servers gebruikt worden.
Ik weet wel..als je Grafisch of met videoediting bezig bent..zal ik es goed overnadenken om over te stappen. Stukken beter dan BEOS of WINDOWS. MacOS weet ik niet.
Ik hoop dat het straks echt helemaal terug komt!.. voel er wel wat voor. Goeie ervaring met Amiga gehad.
Nostalagie is het niet meer..het komt terug. En nou hopen dat het wat commercieler word. Misschien kunnen ze voor Servers gebruikt worden.
Ik weet wel..als je Grafisch of met videoediting bezig bent..zal ik es goed overnadenken om over te stappen. Stukken beter dan BEOS of WINDOWS. MacOS weet ik niet.
je moet er voor betalen 
en dan krijg je nog niet eens de sourcecode, bah!
overigens is het Amiga OS wel heel vet, ik heb er wel eens mee gewerkt.
en dan krijg je nog niet eens de sourcecode, bah!
overigens is het Amiga OS wel heel vet, ik heb er wel eens mee gewerkt.
Rookworst zonder R is ook worst.
yep ala windows...maar dan krijg je er ook wat voor terug... !
Verwijderd
Ik heb het hier liggen maar krijg het niet draaiend omdat ik een gf3 heb.. wordt dus neit ondersteund door de linux kernel die er bij zit
Heb het wel zien draaien bij een vriend en het is toch wel erg snel
Heb het wel zien draaien bij een vriend en het is toch wel erg snel
systeempje... kan ik je email adres even krijgen? ..
Check de Amithlon site eens, daar staan ook nieuwe kernels voor Amithlon.
Een stukje C/P uit de readme:
Een stukje C/P uit de readme:
* Support for GeForce3 cards
* Support for Matrox G550 cards, and improved support for other Matrox cards.
* Support for Dell and IBM machines with (almost) broken PCI BIOS
* Workaround for a stupid bug in Amithlon that would make it crash upon boot
on CD-ROM-less machines.
* Improved hardware support for IDE/SCSI controller
Pagina: 1