Toon posts:

SB Live kraakt!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic is volgens mij al eens eerder gepost alleen kon ik hem met de search niet terug vinden.
Is dit een bekend probleem van de SB Live! en heeft het opnieuw installeren van de drivers nog enig nut. Of moet ik terug naar de computershop en ben ik mijn kaart 2 maanden kwijt.

Corleone

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Dat probleem had ik ook ongeveer, ik ben er mee naar de winkel gehobbelt, en kreeg een nieuwe mee, was ook ongeveer 2-3 maanden oud.

Er schijnen wel vaker problemen mee te zijn.

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Ik heb een idee, bij mij werkte het:
(engelse win2k gebruik ik dus je moet ff zoeken)
configuratiescherm->sounds & multimedia->Audio->advanced->performance

Allebij de sliders naar rechts zetten

Ik hoop dat het helpt.

Verwijderd

Met mijn Epox 7KXA was het zelfde probleem opgelost door even de nieuwst BIOS te installeren. Misschien helpt dit ook voor jou, en het kan nooit kwaad...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, DEUR of jouw tip de oplossing biedt weet ik nog niet zeker, maar wat wel aan het licht kwam was dat onder deze settings ineens bleek dat het voorkeursapparaat voor zowel afspelen als opnemen op 'Totalrecorder' stonden!!!! Dit programma heb ik inderdaad niet al te lange tijd geleden geinstalleerd voor het rippen van een audiostream van een DVD.
Ik heb uiteraard weer de SB Live! daar ingesteld en heb de afgelopen 10 minuten nog niets gehoord, maar dat kraken steekt ook zeer onregelmatig de kop op, dus nog niet te hard juichen. En anders laat ik zeker wel even weten. Bedankt trouwens voor de snelle reakties.

GrTnX Corleone.

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 15:42
idd al eens eerder gezien.

Kan storing van je netwerkkaart zijn... verder uit elkaar plaatsen.

Deze tekst niet lezen !

Verwijderd

Op mijn Epox 7KXA moest in de BIOS-settings de "15-16M Memory Gap" o.i.d. worden aangezet, daarna was het over...

Verwijderd

Zelfde probleem gehad, lag bij mij echter aan die surround set van cambridge soundworks.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
cambrigde, is dat niet dat FPS1000 ding? die heb ik ook,

maareh, die SBlive, zit ie onder de videokaart??? of zoals eerder vermeld werd, vlakbij een netwerkaart??/ zoja.. effe jes beetje zover mogelijk van elkaar afzetten

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook die FPS-boxen en alleen mijn LINKER kanaal ruist bij het inschakelen van de CD-player, de mic of de line in...alleen ik wil natuurlijk WEL m'n CD-rom muziek horen! Werkte het nu wel of niet om de kaart verder weg van de rest te zetten?

Verwijderd

Mmmmm, m'n kaartje zit al in de kelder van m'n computerkast....uit elkaar zetten helpt duzzz nie..

Ik weet de oplossing!

GEWOON EEN HAMER
Pagina: 1