Als je een nieuwe hebt kan je met TweakUI erheen verwijzen 
Of bedoel je dat niet
Lees trouwens ff [topic=331522/1/25] door
Of bedoel je dat niet
Lees trouwens ff [topic=331522/1/25] door
Bedoel je soms in een file open / save dialog??? Nee dat bedoel ik niet, want die krijg je niet overal te zien (en bovendien heb ik dat al).Op donderdag 11 april 2002 14:58 schreef OProg het volgende:
Als je een nieuwe hebt kan je met TweakUI erheen verwijzen
Of bedoel je dat niet
Ik bedoel dus echt een map die precies hetzelfde werkt (niet is) als My Documents, maar dan anders heet.
Ik heb nu de CLSID in de registry van My Documents gekopieerd en 1 cijfer veranderd en de desktop.ini uit My Documents gekopieerd naar de echte downloads dir en die wijst naar de CLSID van My Downloads in de registry. Dat werkt dus niet.
Welk punt bedoel je daarmee, dat ik geen [Win2k] erbij gezet heb? Tja, eigenlijk niet gedaan omdat het van toepassing is op iedere Windows vanaf Win95.Lees trouwens ff [topic=331522/1/25] door
edit:
Thnx voor het aanpassen vd topictitel...
Thnx voor het aanpassen vd topictitel...
Daar kan je niet bij als je een dir moet selecteren vanuit een programma. Soms krijg je nl zo'n dialoog scherm met alleen dirs (in dap: options / save to / browse). Of een file open / save dialoog zonder standaard zijkant (dap: download dialoog / save as - change). Dan is het wel handig.Op donderdag 11 april 2002 15:28 schreef René vd Veen het volgende:
Wat is er mis met een gewone short-cut?
Ik kan ook wel toe met een shortcut, is in principe geen PROBLEEM, maar het lijkt me makkelijk, en als het kan, waarop niet?
*kickje* ..
Ik ben naar hetzelfde opzoek. Dit omdat ik een aantal dingen heb die ik vanaf het netwerk wil benaderen en waarbij shortcuts geen optie zijn omdat het programma die niet pakt.
Ik kan het doen met netwerkdrives maar dat is neit overzichtelijk, ik wil namelijk bepaalde shares gewoon in bepaalde mappen kunnen gooien.
Ik gok dat ik dan al ver in de richting van active directory zit te kijken en dus een windows server versie moet hebben. Maar aangezien het verdacht lijkt op de My documents map lijkt het me dat het ook in een niet server versie kan.
Ik wil dus eigenlijk een map maken die verwijst naar een andere map.
Ik ben naar hetzelfde opzoek. Dit omdat ik een aantal dingen heb die ik vanaf het netwerk wil benaderen en waarbij shortcuts geen optie zijn omdat het programma die niet pakt.
Ik kan het doen met netwerkdrives maar dat is neit overzichtelijk, ik wil namelijk bepaalde shares gewoon in bepaalde mappen kunnen gooien.
Ik gok dat ik dan al ver in de richting van active directory zit te kijken en dus een windows server versie moet hebben. Maar aangezien het verdacht lijkt op de My documents map lijkt het me dat het ook in een niet server versie kan.
Ik wil dus eigenlijk een map maken die verwijst naar een andere map.
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Ik ben ook naar hetzelfde op zoek. Je kan wel een driverletter aan een map koppelen, maar die staan dan altijd in: "Deze Computer". Ik wil die virtuele map overal kunnen plaatsen, net zoals snelkoppelingen, maar een map is dus handiger.
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Ik wil dus bepalen waar ik die map wil neerzetten, een soort snelkoppeling dus alleen dan een map. Driver letters zijn alleen te vinden in Deze Computer
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Verwijderd
Zoiets bedoel je? 
opent een nieuw explorer window naar een zelfgekozen locatie op 1 van je schijven (in mijn geval H:\GoT testertje). Maar ben er nog niet uit hoe ik het kan laten werken in de open/save dialog.
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/73/ dit komt in de buurt volgens mij, ben er zo'n uur mee bezig geweest maar heb niet veel ervaring met het register als het om dit soort geavanceerde dingen gaat.
Ben zover gekomen dat in de map in regedit shellfolder je een DWORD waarde maakt met de naam Attributes (is andere waarde dan in genoemde link) en de inhoud meegeven van mijn documenten "f080013d" zonder aanhalingstekens zodat je bij de open and save dialog de map als drive ziet zeg maar maar hij opent dan nog niks
die waarde is volgens mij cruciaal, misschien dat iemand met meer verstand van het register verder kan helpen, ben er ook wel benieuwd naar.
Deze pagina is misschien ook wel interessant voor de sleutels om te vergelijken: http://www.pctools.com/guides/registry/detail/61/
opent een nieuw explorer window naar een zelfgekozen locatie op 1 van je schijven (in mijn geval H:\GoT testertje). Maar ben er nog niet uit hoe ik het kan laten werken in de open/save dialog.
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/73/ dit komt in de buurt volgens mij, ben er zo'n uur mee bezig geweest maar heb niet veel ervaring met het register als het om dit soort geavanceerde dingen gaat.
Ben zover gekomen dat in de map in regedit shellfolder je een DWORD waarde maakt met de naam Attributes (is andere waarde dan in genoemde link) en de inhoud meegeven van mijn documenten "f080013d" zonder aanhalingstekens zodat je bij de open and save dialog de map als drive ziet zeg maar maar hij opent dan nog niks
Deze pagina is misschien ook wel interessant voor de sleutels om te vergelijken: http://www.pctools.com/guides/registry/detail/61/
Pagina: 1