Toon posts:

Te snel warez roepen??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ff wat opbouwende kritiek:
IN dit draadje: [topic=465248/1/25]

wordt al snel geroepen:

Zie ik hier een warez request? >:)

Ben ik het niet mee eens. Het gaat om reclame filmpjes, die gewoon op tv worden uitgezonden. Iedereen mag die fimpjes opnemen en verspreiden, alleen mogen ze niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden zonder toestemming van de makers. Ik studeer commerciele economie, dus ik kan het weten.
Ik begrijp dat jullie moeten uitkijken met warez, en ik heb zelf een terechte waarschuwing gehad omdat ik de bekend altalavista kloon heb genoemd.
Maar niet alles wat gedownload kan worden in warez, en ik vind dat soms wel een te snel de warez kreet wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Tis al helemaal geen LA en de SG/NSTM/HK kan hij toch niet, dus vrij kansloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet maar zo denken, beter 100x teveel, dan 1x te weinig.

hoe irritant het ook is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 14:32 schreef OProg het volgende:
Tis al helemaal geen LA en de SG/NSTM/HK kan hij toch niet, dus vrij kansloos :P
Dit begrijp ik niet helemaal, ff in het Nederlands graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 10:01

BrZ

Op donderdag 11 april 2002 14:36 schreef thunderbird-1330 het volgende:

[..]

Dit begrijp ik niet helemaal, ff in het Nederlands graag..
Die gast die die request plaatste... in welk forum zou hij die moeten neerzetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 14:37 schreef BrZ het volgende:

[..]

Die gast die die request plaatste... in welk forum zou hij die moeten neerzetten? ;)
oke, begrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 11 april 2002 14:31 schreef thunderbird-1330 het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Het gaat om reclame filmpjes, die gewoon op tv worden uitgezonden. Iedereen mag die fimpjes opnemen en verspreiden, alleen mogen ze niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden zonder toestemming van de makers. Ik studeer commerciele economie, dus ik kan het weten.
En ik ben mr in de rechten dus ik kan het nog beter weten. :P Je moet uitdrukkelijk toestemming hebben om de commercial te mogen verspreiden. Als op de site staat, een ieder mag deze commercial verspreiden dan mag je hem verspreiden, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

rare gevallen, die commercials... Iets in mij zegt ook "hoe meer gezien hoe beter", maar dat gaat dus niet op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Vaak zijn ze wel op de site zelf te vinden. Ik kan me voorstellen dat budweiser niet wil dat hun filmpjes ook tussen de XXX-mercial versies liggen op een site, of tussen de Heineken spotjes.

Maar ja puur technisch verhaal denk niet dat er problemen zullen ontstaan als je de commercial reqs op GoT toe gaat staan, maar als het om het principe gaat: nee dan mag het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 14:31 schreef thunderbird-1330 het volgende:
... Ben ik het niet mee eens. Het gaat om reclame filmpjes, die gewoon op tv worden uitgezonden. Iedereen mag die fimpjes opnemen en verspreiden, alleen mogen ze niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden zonder toestemming van de makers.
...
Per definitie valt het recht tot vermenigvuldigen aan de auteur van een commercial. Hier geld dezelfde gedachtengang als met CDs kopieren: thuiskopie mag, kopie ter verspreiding mag niet tenzij publiekelijk vrijgegeven.

Overigens: zag je de >:) smilie staan? Ik neem aan dat je weet wat dat betekend?

Ter lering en vermaak: auteurswet art 32a en 45k.
Pagina: 1