[car hifi]tijd voor woofer

Pagina: 1
Acties:

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Topicstarter
ik heb nu het volgende:

headunit: kenwood kdc-mp6090r
voorspeakers: Boston FX4 4"
hoedenplank: Boston RX97 6x9"

deze gaan al best laag (35Hz), maar ik wil nu toch wel een woofertje erbij.
wie heeft hier tips voor?
moet ik nu ook al mijn speakers gaan versterken of kan ik ook alleen de woofer versterken?

alle advies is welkom
budget is ongeveer 500/600 euro maar goed is goed, ik doe het voor mezelf, niet om mee te doen aan dB-wedstrijden ofzo

¯\_(ツ)_/¯

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik ga je graag tips geven, maar ik kan je budget niet zien... Stond dat er al?? :+ lange dag ....

In principe is een subwoofer + versterker voldoende. Als je het niet te gek maakt, hoef je ook je overige speakers niet te versterken.

Aanrader is een Kicker woofer met een kistje er omheen. Die heb je al voor ongeveer 500 gulden.....

Leuke versterker van JBL doet het goed. Dit heb ik net bij een vriend van me in zijn auto ingebouwd, en dat klinkt erg lekker.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
hij is ge-edit :)

¯\_(ツ)_/¯

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Owkee :)

Ik dacht al dat ik echt scheel werd.. :)

Als je precieze specs wilt, moet je me maar ff mailen, ik weet het niet meer uit mijn hoofd....

[edit]
Nog ff verder gezocht:

Dit is een hele fijne sub... Ik heb de 15" variant en dat speelt heel erg goed...
Er moet alleen wel een beetje behoorlijke versterker op....

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
you have mail :)
waar verkopen ze die Kickerz?

¯\_(ツ)_/¯

• GoeGie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 06:15
Welke muziek draai je ? Aan de hand daarvan moet je keuze van een woofer maken.

Zelf heb ik een 12" Rockword Forsgate in een 38 liter kist.. Lekkere Hifonics versterker ervoor.. Lekker strakke bas.. mooi diep en veel power.

Dus kijk eventjes wat verder dan de Kicker serie.

Verwijderd

Ik heb een 12 inch woofer van caliber bevalt me goed alleen zou ik wel alles versterken door middel van een versterker. ik heb een 5 kanaals versterker van caliber, voor en achter speakers er op aan gesloten en mijn woofer bevalt me zeer goed.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 14:38 schreef GoeGie het volgende:
Welke muziek draai je ? Aan de hand daarvan moet je keuze van een woofer maken.
voornamelijk progressieve trance...
en daarnaast als ik mensen in de kar heb gewoon vanalles wat...
Op donderdag 11 april 2002 14:44 schreef PaNeL het volgende:
Ik heb een 12 inch woofer van caliber bevalt me goed alleen zou ik wel alles versterken door middel van een versterker. ik heb een 5 kanaals versterker van caliber, voor en achter speakers er op aan gesloten en mijn woofer bevalt me zeer goed.
wat betaal je voor zo'n versterker???

¯\_(ツ)_/¯

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
Kijk eens of je een speakersetje kan vinden met een A.B.R. Dat geeft wel zo'n zware en heldere bass!
Heb voor thuis 2 8" speakers met 8" A.B.R. en dome tweeters. Geeft zo'n geweldig geluid!

Verwijderd

Ik heb er 550 voor betaald bij remco caraudio, Ja ik weet het klotezaak maar scheelde bijna 250 gulden vergeleken met andere winkels, ziet er ook nog vet uit heb alleen geen digitale camera anders kon ik wat foto's posten.

http://www.caliber.nl/performance.htm en dan model CA 80.5

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Topicstarter
maat van me had het over magnat XTC woofers, ik heb ff gezocht, maar die zien er nogal el cheapo uit.
is dit wat???

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Magnat is wel leuk spul volgens mij heb er zelf niks van, ik persoonlijk ben helemaal gek van caliber, goed geluid en de prijs is ook betaalbaar en het ziet er allemaal mooi strak uit.
Pagina: 1