Toon posts:

[cm] vraagjes diversen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben van plan om een raam, een lampie en een zalman cu6000 te fixen. Nou heb ik een vraagje mijn pc heeft nu een volcano II(bagger ding) en ik heb aan de zijkant een 80mm erboven voor frisse lucht. Nou ben ik dus van plan om een raam erin te zetten en luid mijn eerste vraag, is het makkelijk om een gat in plexiglas te maken (ik heb geen dremel wil wel een huren of moet het met zon boor kop?). Of zeggen jullie er hoeft geen fan in de zijkant het kan ook heel goed aan de voorkant of andere ideeen. Ik denk nl niet dat ik ga overklokken (wil ook niet echt met die zalman cu6000) maar beetje koel en stil mag wel.

Verwijderd

Een gat in pexiglas maken stelt niks voor.

Maar je moet het bij een laag toerental doen.

Anders gaat het smelten :)

Verwijderd

gat maken met zo'n gatenzaag op een laag toerental anders smelt je plastic

Verwijderd

lama, 3x het zelfde is wat veel

Verwijderd

Topicstarter
kan het ook met zon boorkop(kweet niet of dat zo heet) maar dat iz zon ding wat je op de boor doet met zon ronde zaag? ik ben nl een dremel noob en ik ben bang dat ik een vierkant gat maakt. Want plexiglas is toch ook dikker als metaal hoe kan je dan ooit mooi rond gaan of moet je na die tijd schuren? Met welke marges moet je dan zagen? (ik ben beetje stoned dus het kan vaag over komen :)) maar ik wil serieus een casemod doen :)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Dremelen in plexiglas is sowieso niet aan te bevelen omdat die dremels zo snel draaien.

Als je ergens anders een gat in metaal wil dremelen kan je hier kijken hoe je een gat het makkelijkste dremelt (klikken op casemodfaq):

Interstice's site

En ja je kan even rond kijken. De simpelste oplossing is outtake ergens bovenin je kast, en intake laag in je kast.

Dit word bij iedere CM wel gedaan kijk maar effe in de search.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Topicstarter
ok ta dan denk ik dat ik gewoon voor een 120 of 92 mm papst voorin ga en dan 2keer 92mm papst boven in de kast zou dat genoeg zijn en is dat stil?
Pagina: 1