Toon posts:

Giants 1.4 werkt niet in WinXP?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Giants onlangs gedownd (illegaal dus) en geinstalleerd. Hij doet het gewoon in XP, maar er zitten zoveel van die kankerbugs in, dat ik de 1.4 patch heb gedownd. Ik had de giants.reg file al gedraaid en gewoon toegevoegd aan de registry.

Toen ik op de 1.4 patch dubbelklikt zei die :" Giants not installed". Ik dus nog een paar geregd, maar nog steeds niet. Toen ik nog Win98 had werkte deze gepatchte versie wel gewoon, maar hij wil niet samenwerken met de WinXP.

Deze een keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dit werkte niet. Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem of ligt het er puur aan dat het een illegale kopie is (van kazaa)? Of zou het toch komen door het nieuwe registry systeem van Windows XP?

Ook in Compatibility mode werkt het zelfs niet, telkens weer "Giants not installed". :? Help plz?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Die patch veranderd je (denk ik) RIP.
Bv je exe waar een crackje in zat.
Dus spelen zonder patch lijkt me.

Anyway een paar enters is neit verkeerd :{

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:08 schreef M@NIC het volgende:
Die patch veranderd je (denk ik) RIP.
Bv je exe waar een crackje in zat.
Dus spelen zonder patch lijkt me.

Anyway een paar enters is neit verkeerd :{
Done :)

Verwijderd

Topicstarter
*Kick

Oops sorry :P

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:32
Dit ligt waarschijnlijk gewoon aan het feit dat het een illegale versie is. Die patch die kijkt namelijk nog eens of je wel een legale versie heb geinstalleerd. Als deze ziet dat dit niet het geval is, dan zal die ook niet werken.

(heb het zelfde probleem gehad na een no-cdcrack te installeren) Nadat ik het opnieuw van de cd had geinstalleerd en vervolgens de patch had geinstalleerd werkte het wel. Hierna gewoon een no-cdcrack gedownload voor de versie 1.4. :)

Verwijderd

Ja en hier helpen we niet mee :)
Ga maar eens vragen aan diegene waar je dat ding vandaan heb.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.