Toon posts:

[office] reservekopie word, waar? (spoed)

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een reservekopie van word, wat nog niet opgeslagen is onder een bestandsnaam, welke extensie heeft dat? en waar staat het standaard?

overigens weet ik zo niet of het office2k of 97 is... ik gok op 97...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehmz... meestal is dat een verborgen temp file, je moet duz in windows een alle bestanden laten zien (ook de verborgen!!) en dan staat daar meestal een tempfile bij met het pictogram van word...
maar kijk eens in word, daar kun je namelijk bij Opties->Bestandslocaties het pad opgeven waar hij deze bestanden neer mag zetten...

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 12:48

MRic3

Of praat ik weer poep?

anders druk een hoop keer op 'undo'...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sjit, probleem is dat ie op 1 of andere manier er niet bij staat in c:\windows\application data\microschoft\word\

Wel alle andere bestanden van de afgelopen week... Damn.
Bestand is wel een paar uur aan gewerkt, hij zou dus een document aangemaakt moeten hebben. Verder nog gezocht op *.wbk ... wederom alleen oude bestanden, het bestand van gisteravond zit er niet meer in.

Ook staat "altijd reservekopie maken" aangevinkt, wat zou word hiermee moeten doen? Een kopie opslaan als .doc?
Ook die is nergens te bekennen.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al gecontroleerd naar welke locatie die bestanden worden gekopieerd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op donderdag 11 april 2002 14:48 schreef 2611 het volgende:
heb je al gecontroleerd naar welke locatie die bestanden worden gekopieerd ??
Start-> zoeken -> bestanden -> die gewijzigd zijn in de laatste 24 uur?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-10 17:43
Probeer eens in de tmp-files in Windows\temp te kijken of daar nog snippers tekst in staan. Soms kan je daar het een en ander terugvinden.

Atomatische reservekopie is dat 'ie een kopie van het oude document bewaart als je het overschrijft.

Voor mij is het ook altijd een raadsel waar die automatische kopieën blijven. Ik stel dat altijd zelf in voor de zekerheid, zodat ik ze tenminste kan terugvinden. Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ja...

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Laatst online: 04-05-2023
Op donderdag 11 april 2002 12:52 schreef ZeroX15 het volgende:
sjit, probleem is dat ie op 1 of andere manier er niet bij staat in c:\windows\application data\microschoft\word\

Wel alle andere bestanden van de afgelopen week... Damn.
Bestand is wel een paar uur aan gewerkt, hij zou dus een document aangemaakt moeten hebben. Verder nog gezocht op *.wbk ... wederom alleen oude bestanden, het bestand van gisteravond zit er niet meer in.

Ook staat "altijd reservekopie maken" aangevinkt, wat zou word hiermee moeten doen? Een kopie opslaan als .doc?
Ook die is nergens te bekennen.

Help!
Normaal gesproken moet de reservekopie automatisch opstarten als je Word opent na een crash. Maar blijkbaar deed hij dat dus niet?

Overigens betekent de optie 'altijd reservekopie maken' iets anders: dat betekent dat hij na het opslaan van het document hem nogmaals opslaat als .bak. Wat jij aangevinkt moet hebben is de optie een paar regels eronder: om de ... minuten autoherstelinfo opslaan. Staat die aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 13:50

Hans.Solo

Tank n00bje :P

is dat temp bestand niet zo iets dat eindigt op .wrl of ~wrl

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Laatst online: 04-05-2023
Op vrijdag 12 april 2002 14:21 schreef Hans.Solo het volgende:
is dat temp bestand niet zo iets dat eindigt op .wrl of ~wrl
Word maakt inderdaad een bestand aan dat er zo uit ziet: ~&xxxx.wrl, maar dit doet hij alleen bij het maken van een reservekopie van een reeds opgeslagen bestand - deze staat dan in dezelfde directory als dat bestand.
Pagina: 1