Toon posts:

geen kiestoon adsl ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net het doe het zelf pakket ontvangen alles ge istaleerd. 9~
ik kan naar buiten bellen,wil ik met adsl verbinden is er geen kiestoon. :(
Het gaat over de usb versie.
wat is er mis??

Verwijderd

Kiestoon??
Adsl maakt geen gebruik van kiestoon oid.

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft bij mij aan geen kiestoon gevonden :?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Kiestoon op adsl??
Nieuw?

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Nou dan zou ik als ik jou was alle instellingen nog maar een keer langslopen.

Http://www.xs4all.nl heeft wel een goede gebruiksaanwijzing hiervoor.

Verwijderd

hey edddie, heb je eindelijk je pakket binne doet ie het nog niet :)

anyways het eerste dat bij mij in gedachten komt is dat je per ongeluk je telefoon en adsl kabeltje op de splitteraansluiting hebt omgedraaid per ongeluk; is maar een idee...

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:05

Dido

heforshe

Het zou niet best zijn als die er wel was!
Als je gebruikt maakt van de inbelwizzard van Windows, moet je bij je instellingen ergens aangeven dat-ie niet op een kiestoon hoeft te wachten.

Wat betekent mijn avatar?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 23:11

DJTimo

Cuyoapart.mza

Het kan ook zijn dat ze toevallig net aan het knutselen zijn in de adsl centrale. Ze gaan namelijk de upload verhogen. Ik had dat gisteren ook. Klapt ineens de verbinding eruit en zegt mijn inbelscherm dat er geen kiestoon is. Ik moest ongeveer 1 uur wachten toen kon ik weer verbinding maken.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:01 schreef DJTimo het volgende:
Het kan ook zijn dat ze toevallig net aan het knutselen zijn in de adsl centrale. Ze gaan namelijk de upload verhogen. Ik had dat gisteren ook. Klapt ineens de verbinding eruit en zegt mijn inbelscherm dat er geen kiestoon is. Ik moest ongeveer 1 uur wachten toen kon ik weer verbinding maken.
waar hij woont is maandag al de upload verhoogt

Verwijderd

Topicstarter
ff net gebeld met 0900 8085 22ct! bleek er een storing in nieuwegein en apeldoorn te zijn :r

Verwijderd

Als je een nieuwe inbelverbinding maakt, kies je voor de USB modem, telefoonnumer vul je dan gewoon iets in (35), omdat er wat moet staan, bij de eigenschappen alleen "software compressie" aan en "TCP/IP" aan, dan moet het direct werken.

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 13:44 schreef edddy het volgende:
ff net gebeld met 0900 8085 22ct! bleek er een storing in nieuwegein en apeldoorn te zijn :r
10-04-2002 13:21 uur.

Lokale ADSL storing te Nieuwegein en Amersfoort (opgelost)

Als gevolg van een storing kon u in enkele gebieden rond Nieuwegein en Amersfoort niet bij ons inloggen via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak.
Hou ons maar op de hoogte :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:44 schreef edddy het volgende:
Dat begint al goed dan.. :{

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
de storing schijnt opgelost te zijn maar ik kan nog steets niet internetten,heb net alles weer op nieuw aangelegd en geinstalleerd maar nog niks :(

gaat inderdaad goed:moest eerst vanaf januari wachten,heb ik nu eidelijk alles in huis is er storing :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Topicstarter
hebben er hier meer mensen last van gehad?zo ja hoe lang duurde het tot alles weer werkte?

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Moet je de telefoonlijn die in je adsl-modem gaat ff in een normaal telefoontoestel doen. Als het goed is heb je inderdaad een kiestoon en kan je gewoon bellen. Als je de kiestoon niet hoort, dan heb je ergens iets niet goed aangesloten.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 11 april 2002 15:03 schreef edddy het volgende:
hebben er hier meer mensen last van gehad?zo ja hoe lang duurde het tot alles weer werkte?
ik heb niks van een storing gemerkt vandaag....
ook niet op de tijden dat jij zegt..

maare heb je wel linesync ?

want als je de usb modem onder xp installeert dan ziet hij het als een isdn modem vandaar de melding van geen kiestoon.

Bij een vriend van me gaf hij ook geen kiestoon zodra hij geen line-sync had. Kijk even of het lampje dan wel brand.

Sluit de modem dan direct aan op het isra punt kijken of je dan wel line-sync heb. Zo ja splitter kapot.

Doet het dan nog steeds niet bel even de kpn.

Probeer ook nog even met het korte kabeltje even adsl aan te sluiten dus gewoon je comp verplaatsten of een lappietop en dan direct naast de splitter gaan zitten.

Werkt het dan wel mooi dan heb je iets verkeerd aangesloten.

Deze dingen kan je even proberen en anders zou ik het niet weten.
Pagina: 1