hoe zity het et de maten van fans want als ik meet heb ik 4cm en 7 cm fans in mijn computers zitte
terwijl daar amper fangaurds voortekrijgen zijn
een fans ook niet
een fans ook niet
Verwijderd
Zou ff diagonaal metenOp donderdag 11 april 2002 12:11 schreef dahaaz het volgende:
hoe zity het et de maten van fans want als ik meet heb ik 4cm en 7 cm fans in mijn computers zitte
een fans ook niet
Verwijderd
Hoe heb je die maten opgenomen???Op donderdag 11 april 2002 12:11 schreef dahaaz het volgende:
een fans ook niet
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Hmm hij word hier zowat in elk topic over aangesproken.Op donderdag 11 april 2002 12:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik wou bijna wat van je schrijfgedrag zeggen, en toen zag ik je sig.
Hmm klopt wel goed zo!!Op donderdag 11 april 2002 13:06 schreef dahaaz het volgende:
meet ik het niet goed dan (als ik het zo doe als hierboven)
Verwijderd
nee het ligt aan jouOp donderdag 11 april 2002 13:22 schreef dahaaz het volgende:
7cm.. zit op de nieuwe aldi
4cm.. zit op de PIII 766 van aldi
dus het ligd niet aan mij ?
kj dan
Vind ik niet grappig hoor!Op vrijdag 12 april 2002 08:44 schreef ionize het volgende:
dyslexi... je leest de cijfers op het meetlint niet goed...
Verwijderd
Verwijderd
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Yup, dat kan wel... Ga ik binnenkort misschien ook wel doenOp zaterdag 13 april 2002 13:40 schreef Scyth het volgende:
Op de spire supperrock zit ook een 7cm fan, en 1 cm hoogMoet ik ff kijken of ik daar een 8cm op ken modden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq