De PCI-uitvoering van de NetCard is een NetCard II, de NetCard I was een ISA-uitvoering (die heb ik). Vind het persoonlijk een hele fijne kaart, wordt door alle besturingssystemen native herkend, en ik heb er dan ook nooit problemen mee gehad. Heel betrouwbaar dingetje.
Ja, ik heb een tijdje Windows XP gedraaid, en deze kaart (de ISA-uitvoering tenminste, dus ik neem aan dat de PCI-uitvoering daarvan alleen in positieve zin kan verschillen) deed het bij perfect onder Windows XP. XP had er zelfs native ondersteuning voor; hij werd bij het installeren al herkend.
Eicon is zo ongeveer het merk wat door iedereen word gesupport... wil je geen problemen, neem dan Eicon. Tis niet de goedkoopste, maar het werkt als een tierelier.
Virussen? Scan ze hier!
Ben ik het helemaal mee eens. Spullen van Eicon zijn van goede kwaliteit. En kwaliteit mag in mijn ogen ook best wat kosten...beter dan - ik noem maar een zijstraat - een goedkoop kaartje van Trust waar je veel problemen mee hebt (nofi).Op vrijdag 12 april 2002 09:22 schreef wildhagen het volgende:
Eicon is zo ongeveer het merk wat door iedereen word gesupport... wil je geen problemen, neem dan Eicon. Tis niet de goedkoopste, maar het werkt als een tierelier.
die kaarten die jij noemt zijn bagger koop een dynalink die zijn beter of een Conceptronic (dynalink= het zelfde)
TULP company
Waar basseer jij dat op?Op vrijdag 12 april 2002 18:11 schreef Sniperz het volgende:
die kaarten die jij noemt zijn bagger koop een dynalink die zijn beter of een Conceptronic (dynalink= het zelfde)TULP company
Dynalink die is bagger weet je hoe lang ik bezig ben geweest voor iemand zo'n kaart te installeren dat wil je niet weten, doet die het eindelijk is die nog niet fantastisch
Eicon doet het tenminsten
Niet om het een of ander, maar Dynalink is nogal gammel op ISDN-gebied, Eicon is dus echt wel een stuk beter hé.Op vrijdag 12 april 2002 18:11 schreef Sniperz het volgende:
die kaarten die jij noemt zijn bagger koop een dynalink die zijn beter of een Conceptronic (dynalink= het zelfde)TULP company
Alleen op analoog gebied is Dynalink wel ok.
Virussen? Scan ze hier!
Ja idd 
Eicon word ook automatisch gevonden in linux
De dynalink van zijn leven niet.
En de drivers van de eicon hoef je niet eens te installeren onder windows xp want hij doet het al automatisch.
* Xof heeft alleen maar slechte ervaringen met dynalink (digitaal)
Eicon word ook automatisch gevonden in linux
De dynalink van zijn leven niet.
En de drivers van de eicon hoef je niet eens te installeren onder windows xp want hij doet het al automatisch.
* Xof heeft alleen maar slechte ervaringen met dynalink (digitaal)
Pagina: 1