Op donderdag 11 april 2002 13:37 schreef Morgoth het volgende:
[..]
Tuurlijk bepaalt een moderator of een mening onderbouwd is of niet, er is wel of niet een goede onderbouwing. Simpel. Toon maar aan dat die er was.
[..]
Kan niet als je tussentijdse postings verwijderd he!\
Je antwoorden hebben een flamerig karakter, wat wil zeggen dat je niet altijd tolerant staat tegen andermans meningen, wat weer inhoud dat je je eigen mening probeert op te dringen tegen de ander of de ander enigzins belachelijk maakt.
Dat is je reinste onzin en waarschijnlijk gevoedt uit je eigen belevening??
De PVDA probeert mij haar mening de mijne te maken net als iedere andere partij, dat is werkelijk onzin.
Het staat een ieder vrij te denken wat hij/zij wil, maar mijzelf ook toch?
Ik leg niemand iets op, maar heb een mening welke ik kennelijk op een voor jou onprettige manier verkondig, maar ik leg jou niets op hoor, ik stem Pim Fortuyn en als jij groen links wilt stemmen vind ik het zeer dom, en jouw vrijheid, maar in nedeland is die vrijheid er wel, net zoals de eerlijke discussie daarover.
Ik leg geen mens iets op maar heb een mening die misschien iets meer uitgesproken is dan je bent gewend maar ik heb er toch wel het recht toe??
Probeer mij ook objectief te benaderen zoals ik jou ook doe, en wees zo fel als je wilt, maar behandel mij als gelijkwaardig mens ondanks dat we van mening verschillen, dat doe ik jou ook hoor