Toon posts:

Kennelijk ben ik nog steeds gebanned???

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me maar wat ik ook post er is wel een moderator die het er uit gooit?????

Jammer dat hier in tweakers vrijheid van meningsuiting een andere inhoud heeft dan in de nederlandse wetgeving????

Ik hou me nu na een ban aan de regels, maar tegen persoonlijke voorkeuren en gedachten kan je nooit op natuurlijk.

jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=465029]
[topic=465058]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 11:55 schreef Courage het volgende:
[topic=465029]
[topic=465058]
Leuk dat je het herhaalt , maar wat moet ik ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Courage laat even zien over welke topics het gaan, anders snapt niemand het wat.

Verder staat toch duidelijk in de sluitposts waarom ze dicht zijn? Wat is het probleem?

Ik heb nu weer een paar nutteloze posts van je verwijderd in dit topic: [topic=464295/1]

Ik heb al heel veel posts van je verwijderd vandaag, waarom doe je dit steeds? Weet je wat er in de W&L policy staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:08 schreef Morgoth het volgende:
Courage laat even zien over welke topics het gaan, anders snapt niemand het wat.

Verder staat toch duidelijk in de sluitposts waarom ze dicht zijn? Wat is het probleem?

Ik heb nu weer een paar nutteloze posts van je verwijderd in dit topic: [topic=464295/1]

Ik heb al heel veel posts van je verwijderd vandaag, waarom doe je dit steeds? Weet je wat er in de W&L policy staat?
kennelijk ben je meer gericht op mij als persoon als op het werkelijke topic????

Ik geloof niet dat ik het topic ben gestart?????, ik reageer alleen.

maar geeft niet jullie instelling is reeds aan een ieder duidelijk denk ik???

het moet toch mogelijk zijn een posting te plaatsen die niet helemaak aansluit op jouw mening?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 april 2002 12:16 schreef rudivrol het volgende:
kennelijk ben je meer gericht op mij als persoon als op het werkelijke topic????

het moet toch mogelijk zijn een posting te plaatsen die niet helemaak aansluit op jouw mening?????
Je kunt ook geen moeite willen doen je in andermans standpunt te verdiepen. Als jij geen zin hebt de policy te lezen is dat jouw probleem. Dat Morgoth er vervolgens wel naar handelt en jou dat niet zint is ook jouw probleem...

Verder betwijfel ik het of Morgoth zijn mening laat gelden bij het verwijderen van de postings, maar als naar zijn inzicht de posting incorrect is (niet op inhoudelijk vlak, maar dus kwa opbouw/onderbouwing/etc) staat het hem natuurlijk vrij daar alles aan te doen waar de policy hem recht toe geeft (en het staat hem ook vrij daar naar eigen goeddunken vanaf te wijken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:19 schreef ACM het volgende:

[..]

Je kunt ook geen moeite willen doen je in andermans standpunt te verdiepen. Als jij geen zin hebt de policy te lezen is dat jouw probleem. Dat Morgoth er vervolgens wel naar handelt en jou dat niet zint is ook jouw probleem...

Verder betwijfel ik het of Morgoth zijn mening laat gelden bij het verwijderen van de postings, maar als naar zijn mening de posting incorrect is (niet op inhoudelijk vlak, maar dus kwa opbouw/onderbouwing/etc) staat het hem natuurlijk vrij daar alles aan te doen waar de policy hem recht toe geeft (en het staat hem ook vrij daar naar eigen goeddunken vanaf te wijken...)
Ja geeft veel vrijheid en daar ben ik als geen ander helemaal VOOR!
Jouw twijfel daar kan ik niets mee, waar het om gaat dat Morgoth kennelijk zonder enige controle aan de nerderlandsche wetgeving mij kan bannen zonder mij overtuigen.
Ik verdiep mij in een ieders standpunt, maar heb wel een eigen mening.
Die wordt niet gerespecteerd daar heb ik moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 12:16 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Jij bent degene die dingen doet die niet mogen volgens de policy zoals die in W&L geld, en daarom ben ik op jou gericht. Logisch toch? En verder, het werkelijke topic? Ik heb zojuist 3 topics van je gesloten in W&L, die zijn wel van jou.

Of ik het met je eens bent of niet dat doet niet terzake, het gaat erom dat je zomaar losse posts plaatste (ten eerste zonder de EDIT knop te gebruiken maar zomaar wat in het wilde weg te posten) die geen enkel argument in zich hadden. Dat was het probleem.
Op donderdag 11 april 2002 12:23 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Ja geeft veel vrijheid en daar ben ik als geen ander helemaal VOOR!
Jouw twijfel daar kan ik niets mee, waar het om gaat dat Morgoth kennelijk zonder enige controle aan de nerderlandsche wetgeving mij kan bannen zonder mij overtuigen.
Ik verdiep mij in een ieders standpunt, maar heb wel een eigen mening.
Die wordt niet gerespecteerd daar heb ik moeite mee
Wat heeft in vredesnaam de nederlandse wetgeving hier mee van doen? En verder heb ik je helemaal niet geband. Je hebt wel een mening, maar die onderbouw je niet en je plaatst een stuk of 5 posts achterelkaar zonder de Edit knop te gebruiken, wat heel irriterend is en erg op techposts scoren lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 april 2002 12:23 schreef rudivrol het volgende:
Morgoth kennelijk zonder enige controle aan de nederlandse wetgeving mij kan bannen zonder mij overtuigen.
Ik hoop dat je het verschil tussen bannen, replies verwijderen, topics sluiten, etc wel een beetje duidelijk is?

Maar inderdaad, Morgoth mag dat allemaal doen zonder dat ie naar de letter van een of andere wet moet zien te handelen. Zolang wij er niet mee in strijd met de grondwet (en dergelijke) handelen is er niets aan het handje en mogen wij (van de wet) zelf bepalen wat wij wel en niet toestaan.

Als wij graag willen dat een mening onderbouwd geplaatst wordt of anders gewoon niet geplaatst wordt... Dan mag dat.

Btw, het is Nederlandse wet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 11 april 2002 12:28 schreef ACM het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het verschil tussen bannen, replies verwijderen, topics sluiten, etc wel een beetje duidelijk is?

Maar inderdaad, Morgoth mag dat allemaal doen zonder dat ie naar de letter van een of andere wet moet zien te handelen. Zolang wij er niet mee in strijd met de grondwet (en dergelijke) handelen is er niets aan het handje en mogen wij (van de wet) zelf bepalen wat wij wel en niet toestaan.
Goed he? We mogen zelfs officieel censuur toepassen als we het willen! We mogen iedereen verbieden de letter "u" te gebruiken op straffe van een permanente ban enzo... (niet dat we het doen)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[q*ote]Op donderdag 11 april 2002 12:38 schreef JvS het volgende:
Goed he? We mogen zelfs officieel cens**r toepassen als we het willen! We mogen iedereen verbieden de letter "*" te gebr*iken op straffe van een permanente ban enzo... (niet dat we het doen)...
[/q*ote]

H*mm, es kijken hoe dat er*it ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Rudivrol, nu heb je _weer_ een topic in W&L geopent, helaas ga ik je nu een OW geven, ik had je gewaarschuwd dat je op moest houden maar helaas ging je door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[q*ote]Op donderdag 11 april 2002 12:40 schreef ACM het volgende:
Goed he? We mogen zelfs officieel cens**r toepassen als we het willen! We mogen iedereen verbieden de letter "*" te gebr*iken op straffe van een permanente ban enzo... (niet dat we het doen)...
[/q*ote]

Humm, es kijken hoe dat er*it ziet :+
[/q*ote]Het gaat er niet echt heel veel beter *itzien, vind ik zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[q*ote]Op donderdag 11 april 2002 12:41 schreef JvS het volgende:
[q*ote]Op donderdag 11 april 2002 12:40 schreef ACM het volgende:
[/q*ote]

H*mm, es kijken hoe dat er*it ziet :+
[/q*ote]Het gaat er niet echt heel veel beter *itzien, vind ik zelf :P
[/q*ote]
Dat ben ik wel met je eens :)

Z*llen we de a maar verbieden dan? ;)
Die zit niet in zoveel tags >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderd*g 11 *pril 2002 12:43 schreef *CM het volgende:
[...]
D*t ben ik wel met je eens :)

Zullen we de * m**r verbieden d*n? ;)
Die zit niet in zoveel t*gs >:)
Nee joh, het w*s m**r ter illustr*tie :)

edit: hier zie je dat je die regels ook niet zom**r h*lverwege een topic in k*n voeren, wordt een zooitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
He kap is stelletje prutsers :+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 11 april 2002 12:45 schreef Morgoth het volgende:
He kap is stelletje prutsers :+!
oeh, voel ik een ban aankomen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet het toch een klein beetje voor rudivrol opnemen. Wat was er mis met Israel legt een lont onder een kruitvat? De topic ging prima, maar hij werd een beetje verpest door de reactie van PimpG. Ik vond het een beetje ver gaan dat die thread meteen werd gesloten, Morgoth had naar mijns inzien de reactie van PimpG moeten verwijderen en de thread gewoon moeten laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:08 schreef Morgoth het volgende:

ja ik wel misschien dat je eens in en e-mail mij falen kunt uitleggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 12:51 schreef Vertex het volgende:
Ik moet het toch een klein beetje voor rudivrol opnemen. Wat was er mis met Israel legt een lont onder een kruitvat? De topic ging prima, maar hij werd een beetje verpest door de reactie van PimpG. Ik vond het een beetje ver gaan dat die thread meteen werd gesloten, Morgoth had naar mijns inzien de reactie van PimpG moeten verwijderen en de thread gewoon moeten laten staan.
Een topic word niet alleen gesloten vanwege een startpost, maar de reacties van rudivrol en pimpg waren van dien aard dat heel het topic verpest was en daarom werd het gesloten. En verder was de startpost ook niet van een bijzonder niveau.
Op donderdag 11 april 2002 12:52 schreef rudivrol het volgende:

[..]

ja ik wel misschien dat je eens in en e-mail mij falen kunt uitleggen???
Waarom niet niet?

Ik zal nog een keer zeggen wat precies jouw falen is.

1. Je gebruikt de edit knop niet en plaatst achtererlkaar posts
2. Deze posts zijn losse kreten zonder enkel argument
3. Je startpost voldoen niet aan de W&L policy, het zijn stellingen zonder goed onderbouwde argumenten en/of bewijzen
4. Je posts zijn flamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:38 schreef JvS het volgende:

[..]

Goed he? We mogen zelfs officieel censuur toepassen als we het willen! We mogen iedereen verbieden de letter "u" te gebruiken op straffe van een permanente ban enzo... (niet dat we het doen)...
nou mag ik dan zeggen dat ik aan hetgeen je hebt gesteld twijfel????
Op donderdag 11 april 2002 12:38 schreef JvS het volgende:

[..]

het is geweldig te zien hoe serieus je wordt genomen door een groot aantal users,,

vrijheid van meningsuiting is hier kennelijk niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Rudivrol, je doet het weer! Gebruik nu die edit knop!

Zo dus, zoals ik het nu even voor je gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:24 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Jij bent degene die dingen doet die niet mogen volgens de policy zoals die in W&L geld, en daarom ben ik op jou gericht. Logisch toch? En verder, het werkelijke topic? Ik heb zojuist 3 topics van je gesloten in W&L, die zijn wel van jou.
[..]

Of ik het met je eens bent of niet dat doet niet terzake, het gaat erom dat je zomaar losse posts plaatste (ten eerste zonder de EDIT knop te gebruiken maar zomaar wat in het wilde weg te posten) die geen e

nkel argument in zich hadden. Dat was het probleem.
[..]

Wat heeft in vredesnaam de nederlandse wetgeving hier mee van doen? En verder heb ik je helemaal niet geband. Je hebt wel een mening, maar die onderbouw je niet en je plaatst een stuk of 5 posts achterelkaar zonder de Edit knop te gebruiken, wat heel irriterend is en erg op techposts scoren lijkt.
ik ben altijd iemand die graag een ander iets zou willen leren, soms moet je aanvaarden dat die mogelijkheid er niet meer is.....

Een aap leren breien is onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:57 schreef Morgoth het volgende:
Rudivrol, je doet het weer! Gebruik nu die edit knop!

Zo dus, zoals ik het nu even voor je gedaan heb!
sorry ik snap nu eindelijk wat je bedoelt dus als ik dit systeem hanteer mag ik weer gewoon posten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth :
Een topic word niet alleen gesloten vanwege een startpost, maar de reacties van rudivrol en pimpg waren van dien aard dat heel het topic verpest was en daarom werd het gesloten.
En verder was de startpost ook niet van een bijzonder niveau.
Als ik de thread nog eens goed nalees dan zie ik dat PimpG de topic verpeste en niet rudivrol. Rudivrol heeft in die thread helemaal niet geflamed o.i.d. Was het in die thread (over die andere heb ik het nu even niet) niet beter geweest om de reactie van PimpG te verwijderen en de rest gewoon te laten staan? De startpost van rudivrol was overigens gewoon prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gaat het hier om Rudi Vrolijk die jarenlang oa. nl.markt.comp onveilig heeft gemaakt :?

Deze persoon heeft zelfs zijn eigen nieuwsgroep.
http://groups.google.com/groups?as_ugroup=alt.nl.mensen.rudi-vrolijk&num=100&hl=nl

Zoek maar eens op google:
http://www.google.nl/advanced_group_search?hl=nl

Vooral actief in de nieuwsgroep nl.markt.comp
Trefwoorden:
Rudi Vrolijk
SLW computers
Arie Kers
Cash-Guard Computers

Heeft een duidelijke mening over oa.:
- Homo's
- Studenten
- werklozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waar rudivrol nu mee bezig is.

Buiten dit draadje in LA waar de inhoudelijke discussie loopt over zijn postgedrag, is hij nog steeds stelselmatig bezig zijn gelijk te halen in het topic in W&L
[topic=464295/1/50]

Verder een posting in SM die wel heel ver gaat (dreigen met aangifte bij meldpunt discriminatie :( )

Als je je niet thuis voelt op GoT met het bijbehorende moderatie beleid en zijn policy in W&L wat zoek je dan nog hier?
Fora zat om je mening te verkondigen.

Ik zie dit alleen als kleinzielig om je heen slaan om je gelijk te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef rudivrol het volgende:

[..]

nou mag ik dan zeggen dat ik aan hetgeen je hebt gesteld twijfel????
[..]

het is geweldig te zien hoe serieus je wordt genomen door een groot aantal users,,

vrijheid van meningsuiting is hier kennelijk niet toegestaan
Denk nou eens na: een blad mag ingezonden brieven weigeren zonder opgaaf van reden, wij geven jou wel een reden waarom we je posts verwijderen: ze zijn onzin. Als je de faq had gelezen, eerlijk gezegd kan ik me voorstellen dat je niet alles hebt gelezen, had je geweten dat je de edit knop hoort te gebruiken. Als jij meerdere posts onder elkaar post zonder dat er iemand tussendoor komt, had je toch echt edit moeten gebruiken. Een keer 2 posts onder elkaar doet niemand moeilijk over, maar stelselmatig posts aanvullen met nieuwe, korte posts eronder is niet de bedoeling.

Als je dat gedrag aanpast en je even een tijdje wat rustig houdt qua topics openen, komt het allemaal wel goed :)
Op donderdag 11 april 2002 13:00 schreef rudivrol het volgende:

[..]

sorry ik snap nu eindelijk wat je bedoelt dus als ik dit systeem hanteer mag ik weer gewoon posten????
Je mocht altijd al gewoon posten, sterker nog: dat had je moeten doen, dan was er geen gedonder geweest met je posts :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 12:58 schreef rudivrol het volgende:

[..]

ik ben altijd iemand die graag een ander iets zou willen leren, soms moet je aanvaarden dat die mogelijkheid er niet meer is.....

Een aap leren breien is onmogelijk
Hmja? Wat wil je hier mee zeggen?
Op donderdag 11 april 2002 13:00 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Lees dit is: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#08

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif Het editknopje om je eigen bericht aan te kunnen passen. Zolang je dit binnen 5 minuten na het posten doet van je reactie kun je naar hartelust wijzigen (bijv. spelfouten eruit halen). Na deze 5 minuten kan dat nog steeds alleen nu zal er een melding onder je post komen te staan. Na 24 uur kan je je post helemaal niet meer wijzigen. Een moderator kan je post echter nog wel wijzigen, mocht daar aanleiding voor zijn.

Nee, dit is 1 punt van de 4 punten die ik noemde waar jij de fout in gaat.
Op donderdag 11 april 2002 13:00 schreef Vertex het volgende:

[..]

Als ik de thread nog eens goed nalees dan zie ik dat PimpG de topic verpeste en niet rudivrol. Rudivrol heeft in die thread helemaal niet geflamed o.i.d. Was het in die thread (over die andere heb ik het nu even niet) niet beter geweest om de reactie van PimpG te verwijderen en de rest gewoon te laten staan? De startpost van rudivrol was overigens gewoon prima...
Dat komt omdat er heel veel posts van rudivrol zijn verwijderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn post is misschien wel "hard" maar ik vertel gewoon de feiten en dat zien sommige als een flame omdat zij een andere mening hebben.

Edit: Nu ik zo naar mijn post terugkijk zie ik dat ik het een beetje anders had kunnen overbrengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:01 schreef Treb het volgende:
Gaat het hier om Rudi Vrolijk die jarenlang oa. nl.markt.comp onveilig heeft gemaakt :?

http://groups.google.com/groups?as_ugroup=alt.nl.mensen.rudi-vrolijk&num=100&hl=nl

Kennelijk zijn deze aantijgingen geen enkele reden om iemand te bannen????

Ik zeggen dat ik niet zo erg van joden ben gecharmeerd is erger?????
Trefwoorden:
Rudi Vrolijk
SLW computers
Arie Kers
Cash-Guard Computers

- Homo's
- Studenten
- werklozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

- Homo's
- Studenten
- werklozen
Oei, ik ben student. Heb ik nu afgedaan? :D :P
Op donderdag 11 april 2002 13:09 schreef rudivrol het volgende:

[..]
*zucht*

Kom op, quote nou eens normaal. Moet ik het even voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:01 schreef nickles het volgende:
ik snap niet waar rudivrol nu mee bezig is.

Buiten dit draadje in LA waar de inhoudelijke discussie loopt over zijn postgedrag, is hij nog steeds stelselmatig bezig zijn gelijk te halen in het topic in W&L
[topic=464295/1/50]

Verder een posting in SM die wel heel ver gaat (dreigen met aangifte bij meldpunt discriminatie :( )

Als je je niet thuis voelt op GoT met het bijbehorende moderatie beleid en zijn policy in W&L wat zoek je dan nog hier?
Fora zat om je mening te verkondigen.

Ik zie dit alleen als kleinzielig om je heen slaan om je gelijk te krijgen :(
Dat je niet in staat bent om mij te begrijpen is niet mijn probleem, ik ben van mening dat ik mits ik mij aan de regels van Tweakers hou, (die overigens kennelijk boven de wet staan) mijn mening mag geven

ik zal het voor jou nog weleens ondertitelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Trefwoorden:
Rudi Vrolijk
SLW computers
Arie Kers
Cash-Guard Computers

- Homo's
- Studenten
- werklozen
Ja volgens mij wel, het gedrag komt erg overheen met wat ik "eerder" zag in bv nl.comp.cd-branden.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Feit is dat ik nu bij alles wat ik post wordt gelocked of gebanned dat is niet erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth :
Hmmm...dit maakt een hoop duidelijk.

PimpG, ik haat moslims niet, maar sommige waarden en normen verwerp ik. Vrouwen worden in moslim culturen niet correct behandeld en de omgang met dieren is vaak gewoon wreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 13:11 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Dat je niet in staat bent om mij te begrijpen is niet mijn probleem, ik ben van mening dat ik mits ik mij aan de regels van Tweakers hou, (die overigens kennelijk boven de wet staan) mijn mening mag geven

Het probleem is dat je je NIET aan de regels van tweakers houd.

En waarom open je nu weer dit topic:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/465165/1?limit=25

En waarom ga je niet in op de 4 punten die ik opnoemde waar jij de fout in gaat?
Op donderdag 11 april 2002 13:12 schreef rudivrol het volgende:
Feit is dat ik nu bij alles wat ik post wordt gelocked of gebanned dat is niet erg netjes
Dat komt omdat alles wat je opent niet voldoet aan de regels. Als je iets opent wat wel voldoet aan die regels blijft het open hoor. En overigens word er helemaal _niets_ gebanned, je bent pas gebanned als je niets meer kunt posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:11 schreef rudivrol het volgende:

[..]

HALLO??? Waarom staat Tweakers nou weer boven de wet? Wat zijn er toch een hoop mensen in Nederland die de wet niet kennen, alleen de uit Hollywood bekende "freedom of speech" |:(
Op donderdag 11 april 2002 13:12 schreef rudivrol het volgende:
Euh, een post wordt verwijderd, niet gebanned. Jij wordt gebanned, als je zo doorgaat als je nu en voorheen bezig bent/was.

<hr>Edit: nutteloze posts hieronder verwijderd. LA is overigens geen techforum hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:13 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Het probleem is dat je je NIET aan de regels van tweakers houd.

En waarom open je nu weer dit topic:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/465165/1?limit=25

En waarom ga je niet in op de 4 punten die ik opnoemde waar jij de fout in gaat?
[..]
Graag deze vier punten zodat ik ze kan weerleggen, mits ze wel subjectief zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef Morgoth het volgende:
Ik zal nog een keer zeggen wat precies jouw falen is.

3. Je startpost voldoen niet aan de W&L policy, het zijn stellingen zonder goed onderbouwde argumenten en/of bewijzen
Op donderdag 11 april 2002 13:15 schreef rudivrol het volgende:
Graag deze vier punten zodat ik ze kan weerleggen, mits ze
wel subjectief zijn
Die noemde Morgoth al eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Zie acm's post voor de 4 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:15 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Graag deze vier punten zodat ik ze kan weerleggen, mits ze wel subjectief zijn
OK, laat maar, als jij niet leest is mijn hoop op verbetering hierbij verdwenen. Sjongejonge, het staat hier gewoon letterlijk genoemd, een lijstje met genummerd 4 punten die je niet goed deed. Als je dat niet leest, dan is dat jouw fout en niet de onze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat het hier om Rudi Vrolijk die jarenlang oa. Vooral actief in de nieuwsgroep nl.markt.comp
Trefwoorden:
Rudi Vrolijk
SLW computers

- Homo's
- Studenten
- werklozen
wat is er verkeerd aan het hebben van een kennelijk zelfs voor jou duidelijke mening????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Nu, de 4 punten staan er, ga daar nu is op in rudivrol.

[edit]
De post die hieronder van rudivrol stond heb ik verwijderd, totaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:19 schreef Morgoth het volgende:
Nu, de 4 punten staan er, ga daar nu is op in rudivrol.
Hij loopt nog 16 minuten achter, zie ik net :P

Correctie: een klein half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:04 schreef Morgoth het volgende:

[[..]

ja dat is makkelijk mijn posts verwijderen en dan deze reactie geven??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 13:21 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Nee, dat is heel moeilijk merk ik alweer aan deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:21 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Ga nou eens in op de 4 genoemde punten, ik word hier een beetje moedeloos van, weet je dat? <font color=blue>Ik EIS dan nu maar dat je binnen 10 minuten hebt gereageerd op die punten, anders moet ik echt andere maatregelen nemen (ja, in overleg)</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de edit knop gevonden, en ga even de vier punten opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef Morgoth het volgende:

Punt 1 is geen argument, ja misschien plaats ik veel achter elkaar maar is dat tegen een policy van tweakers????
Ik zal inderdaad meer editten maar op zich denk ik dan dan is dit belangrijk gezien alle reacties op mijn posts

Punt 2 ik denk dat ik veel argumenten heb aangevoerd maar tegen een mening kan je je niet wapenen denk ik????? is niet echt een objectief criterium

punt 3 ook daarvoor geld dat kennelijk een moderator bepaald wat wel of niet onderbouwd is, ik ben niet verantwoordelijk voor de kennis of intelligentie van anderen dacht ik???
Feit dat er vele wel onderbouwde reacties op volgen zegt (gelukkig) genoeg over het IQ van vele tweakers.

Punt 4 is mij geheel onduidelijk, wie en wat flame ik??? ik start zelf een topic hoe kan ik dan (alleen het woord al wie bedenkt die) "flamerig" zijn

Sorry maar meer als dit kan ik op deze argumenten niet geven.

Graag meer gefundeerd dan volgen er meer gefundeerde reacties ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Op donderdag 11 april 2002 13:33 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Punt 1 is geen argument, ja misschien plaats ik veel achter elkaar maar is dat tegen een policy van tweakers????
Ik zal inderdaad meer editten maar op zich denk ik dan dan is dit belangrijk gezien alle reacties op mijn posts
Ja, het is tegen de policy van tweakers om meerdere posts achterelkaar te plaatsen, daarvoor heb je de edit knop. Sim-pel.
Punt 2 ik denk dat ik veel argumenten heb aangevoerd maar tegen een mening kan je je niet wapenen denk ik????? is niet echt een objectief criterium
Je hebt veel argumenten aangevoerd? Waarom heb ik die niet gezien dan? Laat ze is zien? En dit is wel een 'objectief criterium', de goede argumenten zijn er of zijn er niet.
punt 3 ook daarvoor geld dat kennelijk een moderator bepaald wat wel of niet onderbouwd is, ik ben niet verantwoordelijk voor de kennis of intelligentie van anderen dacht ik???
Tuurlijk bepaalt een moderator of een mening onderbouwd is of niet, er is wel of niet een goede onderbouwing. Simpel. Toon maar aan dat die er was.
Feit dat er vele wel onderbouwde reacties op volgen zegt (gelukkig) genoeg over het IQ van vele tweakers.
Gelukkig zijn er idd mensen op W&L die wel met argumenten komen.
Punt 4 is mij geheel onduidelijk, wie en wat flame ik??? ik start zelf een topic hoe kan ik dan (alleen het woord al wie bedenkt die) "flamerig" zijn
Je antwoorden hebben een flamerig karakter, wat wil zeggen dat je niet altijd tolerant staat tegen andermans meningen, wat weer inhoud dat je je eigen mening probeert op te dringen tegen de ander of de ander enigzins belachelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:33 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Het is tegen de policy ja, een gedragsregel kun je het ook noemen, als je je daar wel aan wil houden.
Punt 2 ik denk dat ik veel argumenten heb aangevoerd maar tegen een mening kan je je niet wapenen denk ik?????
Argumenten :?
is niet echt een objectief criterium
Dit is een absoluut objectief criterium, als jij je posts niet onderbouwt, is dat echt wel objectief aan te tonen. Losse opmerkingen en beweringen zonder enig bewijs worden niet getolereerd in W&L. Eigenlijk forumbreed niet, maar in W&L is het helemaal verboden.
Ja, en over jouw IQ? :? Een reactie onderbouwen is een volwassen manier van je mening onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze homosexuele werkloze student heeft er kennelijk een hard hoofd in om alle regeltjes te gaan doorlezen, geef hem gewoon een ban dan ben je eindelijk van al het gezeur af. Wat heb ik me daarnet in hem vergist zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 13:37 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Tuurlijk bepaalt een moderator of een mening onderbouwd is of niet, er is wel of niet een goede onderbouwing. Simpel. Toon maar aan dat die er was.
[..]

Kan niet als je tussentijdse postings verwijderd he!\

Je antwoorden hebben een flamerig karakter, wat wil zeggen dat je niet altijd tolerant staat tegen andermans meningen, wat weer inhoud dat je je eigen mening probeert op te dringen tegen de ander of de ander enigzins belachelijk maakt.
Dat is je reinste onzin en waarschijnlijk gevoedt uit je eigen belevening??

De PVDA probeert mij haar mening de mijne te maken net als iedere andere partij, dat is werkelijk onzin.

Het staat een ieder vrij te denken wat hij/zij wil, maar mijzelf ook toch?

Ik leg niemand iets op, maar heb een mening welke ik kennelijk op een voor jou onprettige manier verkondig, maar ik leg jou niets op hoor, ik stem Pim Fortuyn en als jij groen links wilt stemmen vind ik het zeer dom, en jouw vrijheid, maar in nedeland is die vrijheid er wel, net zoals de eerlijke discussie daarover.

Ik leg geen mens iets op maar heb een mening die misschien iets meer uitgesproken is dan je bent gewend maar ik heb er toch wel het recht toe??

Probeer mij ook objectief te benaderen zoals ik jou ook doe, en wees zo fel als je wilt, maar behandel mij als gelijkwaardig mens ondanks dat we van mening verschillen, dat doe ik jou ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treb
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 13:09 schreef rudivrol het volgende:

[..]

Kennelijk zijn deze aantijgingen geen enkele reden om iemand te bannen????
Dit zijn helemaal geen aantijgingen.
Maar ik wil de heren/dames, die dit forum in goede banen proberen te leiden, even aangeven met wie ze te maken hebben.
Je reactie geeft al aan dat het hier dus om dezelfde persoon gaat.

Ik heb het idee (voor zover ik je kan inschatten) dat jij op dit moment met volle teugen zit te genieten van alle aandacht die je krijgt..... helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer heeft de dag van z'n leven. loopt hier een beetje rond te gallen.. Iedereen valt erover. en ik verdenk hem ervan om echt dubbel achter z'n pc te liggen! :)

Vreselijk irritant converseren, met iemand die de hele tijd niets snapt of ziet en maar op halve zinnen reageert! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Aangezien rudivrol de fouten die hij maakt op GoT niet onderkent en er ook niet aan wil werken, is hij per nu gebanned. Hij zal nog een mail ontvangen. Als alle problemen die we met hem hebben van de tafel worden geveegd met argumenten als "dat is niet objectief", is er geen hoop meer op verbetering.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.