Scanner delen???

Pagina: 1
Acties:

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:06
Hii

Kan je een Scanner delen netzoals bij een printer? Een eenvoudige oplossing kan bijna niet, en ik heb geen zin om voor het netwerk 4 scanners te gaan kopen.... Heeft somebody een oplosing??????
Greetzzz IJsbeertje

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kunt een HP OfficeJet G85 (scanner,printer,fax) kopen bv die werkt dmv een HP printserver. Dan hebben alle aangesloten pc's een scanner.

Verwijderd

een scanner delen zoals een printer gedeeld wordt kan niet. Is ook weinig nuttig omdat je er zelf het te scannen voorwerp onder moet leggen ;).
Post dit voortaan ook in NT, lijkt me een betere plaats ;)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ik heb ut ook wle eens geprobeerd, maar tis helaas nooit gelukt

Tijd van werken, tijd van rusten

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ha>>nt

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:54
Voor linux is er SANE.. daarmee kan je n scanner delen over het netwerk.
De server moet linux zijn, de client mag volgens mij zowel linux als windows zijn.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:06
Hmmm... Jammer

Het had leuk geweest als ie het gedaan had

( ik heb overigens 3 pc's op mijn kamer en een kamer ernaast ook nog 1, vandaar dat ik hem zou willen sharen, en linux .... nee dat sla ik over , maar bedankt voor jullie reakties!!!)
Pagina: 1