Toon posts:

Heeft er niemand een mening over dutchbat???

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Of kan dat hier niet???

Een rapport waarv niemand iets aan heeft en waarin wij uit moeten leggen dat wij niet begrepen en wisten dat de scheiding tussen mannen en vrouwen zou gaan leiden tot dezelfde deportaties als in de tweede weredoorlog????

Moet je eens even gaan vertellen aan de nabestaanden die vaders en nmannen zagen worden weggevoerd onder het oog van Dutchbat.

En die hun vader nooit meer hebben teruggezien.....

Maar ja 8 jaar paars het valt allemaal wel mee he:-)

Verwijderd

Ik heb wel een stuk in de krant gelezen erover en in het nieuws gezien, maar is het rapport al ergen in de publiciteit te vinden :? Ze hebben het jaren in de doofpot gestopt wat daar gebeurd is, en nu zetten ze er even snel een streep onder.

Ik weet op dit moment te weinig over dat rapport om een serieus oordeel te vellen. een hele grote vraag die ik heb, waren daar alleen maar nederlandse soldaten, of waren er ook anderen bij betrokken, want daar kan ik vooralsnog even niet achterkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 11:25 schreef metalass het volgende:
Ik heb wel een stuk in de krant gelezen erover en in het nieuws gezien, maar is het rapport al ergen in de publiciteit te vinden :? Ze hebben het jaren in de doofpot gestopt wat daar gebeurd is, en nu zetten ze er even snel een streep onder.

Ik weet op dit moment te weinig over dat rapport om een serieus oordeel te vellen. een hele grote vraag die ik heb, waren daar alleen maar nederlandse soldaten, of waren er ook anderen bij betrokken, want daar kan ik vooralsnog even niet achterkomen.
snap wat je bedoelt ik voel dezelfde onmacht, maar.......
Feit is de scheinheiligheid dat we het allemaal niet wisten.

Ik mag het het niet schrijven ben ik bang, maar

'Ich habe es nicht gewust' is hier wel van toepassing en om welke reden dan ook toestaan dat je vaders, mannen en jongens laat scheiden van een gezin verdient afkeuring

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Ten eerste even een zwaar nutteloze post verwijderd en ten tweede voldoet dit topic niet echt aan de policy. Er wordt geen duidelijke stelling neer gezet en tevens niet gebruik gemaakt van argumenten, daarom gooi ik deze dicht.

Dit topic is gesloten.