• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Gaat dus om gewoon een cassete speler ding. Ik heb nu wel een MD maar aangezien ik veel cassetes heb liggen(stuk of 100, ja ik loop nog achter) wil ik graag een walkman halen. Voor een netmd heb ik momenteel geen geld, en om nou alle 100 cassetes naar md gedoe omtezetten heb ik geen zin.

Nu zoek ik dus naar een goed ding met de volgende eigenschappen:
-Klein,licht..moet er een beetje leuk uitzien..liefts zo plat mogelijk.
-Voor ongeveer 50 euro
-Radio hoeft niet. Totaal overbodig
-Leuk als de batterijen 36+ uur werken zonder opgeladen te worden.

Thnx. Moet wel verkrijgbaar zijn op inet of in de normale consumenten electronica zaken.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 05:59
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Audio&menucat=Audio%5FWalkmans&subcat=Audio%5FWalkmans&scindex=7&subsubcat=Audio%5FWalkmans&prid=0007031000

Wat dacht je hier van? Op walkman gebied hou ik toch altijd nog wel van Sony :) Ik heb zelf nog een WM-FX571 maar die heeft radio en is wat boven je budget (heb ook een Nomad IIc trouwens, maar deze walkman heb ik zeker geen spijt van gehad, beste ooit!)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb evt wel een Panasonic walkman met Autoreverse, metallic design, AM/FM-radio, ruisonderdrukking, Xtra Bass, Hold functie, 20 voorkuzezenders enz. waar ik vanaf mag. De batterijen houden 't volgens mij alleen niet 36 uur uit, eerder de helft ofzo (met bandje dan he, met radio haalt ie 't makkelijk).
Ik gebruik de walkman alleen nog voor z'n radiofunctie, omdat ik ook al een MP3-Discman heb (en een gewone Sony Discman die ik trouwens ook niet meer hoef)

Specs

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Thnx tweakers !!!

Hmm ja ik persoonlijk dacht ook al aan die Sony. Alleen zo'n plaatje zegt niet veel. Is hij echt plat?
Denk dat ik vanavond effe langs dixons ga..

En die panasonic...hmm verkeerd hij in goede staat? Hoeveel EUR wil je ervoor ;)

Nog andere mensen met alternatieven?

Verwijderd

Je mag mijn walkman anders wel hebben.
Sony WM-EX404, zitten wel wat krassen op maar doet het nog prima. Als je de verzendkosten betaalt mag je 'm zo hebben, toch laatst al die bandjes zooi weggegooid.