Toon posts:

Israel legt een lont onder een kruitvat?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het zijn dat wij Israel toestaan om een land wat zijzelf hebben bezet op deze wijze te "verdedigen"?
Honderden mensen worden afgeslacht en hoe kunnen wij dit toestaan?
Gebeurt er dadelijk hetzelfde als in Joegoslavie???, we hebben mannen en vrouwen gescheiden, maar ja we wisten niet dat de mannen dan vermoord zouden worden????
Hoelang kun je doen alsof je naief bent, hoelang kun je doen als of je het niet wist?
"ich habe es nicht gew*********"

Dit mag toch gewoon niet?
Palestijnen en Joden moeten toch een halt worden toegeroepen???

Hoelang kunnen wij onszelf dit nog wijs blijven maken, en wanneer begrijpen wij nu eens dat het conflict wat aldaar wordt gevoerd ooit op een wereldoorlog zal uitdraaien, en dat het werkelijke probleem nooit zal worden opgelost?

Ik ben echt bang, dit gaat mis!!!!!

Verwijderd

hoe wij dit kunnen toe laten heel gemakelijk.
gewoon niets doen

en op een wereld oorlog zal het niet uitlopen

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
De joden zijn heel lang (en zeker in WW2) behandeld door anderen als een minderwaardig volk. Nu hebben ze eindelijk zelf een stukje land kunnen pakken / krijgen, en de rest van de wereld zal het weten ook ;)

Verwijderd

Ah stelletje moslimhatende kut wereld
Vind je het gek dat niemand iets doet tegen het geweld dat Israel aanricht ? :r
Dit is het beste manier om van die moslims af te komen ;)
Net zoals in Srebenica toen de Dutchbatters zomaar bussen vol met moslims aan Mladic meegaven...
Als de rollen waren omgedraaid dan was Palestina allang platgebombardeerd :r

Verwijderd

Maak je er vooral niet druk over zeg...

Erg jammer hoor, dat er daar oorlog is, maar wat kunnen wij daar aan doen?
Nee, laat ik dit vragen: MOETEN wij daar wel wat aan doen?

Eerlijk gezegd interesseerd dat gedram in 't oosten me niet meer zo.
Als je je toch eens voor alle oorlog op de wereld moet gaan inzetten :S... Ik zal mijn tijd [of humeur] niet meer laten verzieken door 'n oorlog ergens op de andere kant van de wereld ofzo [en ook niet in Israël].
Ik vraag me ook af of het wel goed is om je overal zo mee te bemoeien...

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02-2025

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Na 11 september zal het de westerse wereld een worst wezen wat Israël doet tegen een moslimstaat/bevolking, oke de politiek zal hun afkeur uitspreken omdat dat zo hoort, maar actief deelnemen om een moslimstaat/bevolking te helpen welke terrorisme als een erezaak zien kun je wel vergeten.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit topic gaat helemaal nergens over, alleen maar geflame heen en weer zonder gebruik van argumenten en ten tweede:
Rudivrol, gebruik de edit knop is en post niet telkens achterelkaar. Dit lijkt op techposts scoren en daarom heb ik je posts verwijderd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.