Toon posts:

The last ninja 1,2,3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier nog mensen die dit ooit gespeeld hebben? Ik hoor hier altijd vrij weinig over maar dit waren toch ook toppertjes of niet?

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 16:12
Tuurlijk heb ik dit gespeeld, 3 jammer genoeg nooit maar 1 en 2 op de C64. Alleen snapte ik der helemaal niks van maar het was wel grappig een beetje kereltjes in elkaar vegen en op bootjes springen.

What a fine day for Science! | Specs

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 14:10

Dizzy

Where am I?

ik heb deel1 t/m 3 ook wel gespeeld.

wat ik me er van kan herinneren was dat het best wel moeilijk was om door de levels heen tekomen (ik zat altijd vast geloof ik)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Topicstarter
Voor die tijd waren de muziek, het verhaal, de graphics en de sfeer gewoon erg goed.

Ik weet nog dat ik voor het eerst de intro van TLNIII zag, damn die was voor de c64 gewoon erg mooi

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

[topic=448891/1/100]

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 11 april 2002 10:55 schreef NG het volgende:
[topic=448891/1/100]
Als die een beetje ok is ga ik hem echt kopen. Heb ik met deel 1,2 en 3 toedertijd ook gedaan. Die games waren zo hun tijd vooruit :)

Verwijderd

3 heb ik nooit uitgespeeld, maar 1 en 2 wel. Duivels lastig, ik herinner me nog dat ik in 2 problemen had met die helicopter waar je aan moest gaan hangen (ok, achteraf simpel: gewoon vuur-rechtsonder alsof je iets oppakt). Gelukkig kon je het level ook beeindigen door rechts van het gebouw 'het scherm uit' te springen.

3 ben ik nooit ver in gekomen, helaas... nog eens proberen met een c64-emu.

Ik weet niet of 4 wat gaat worden. Het heeft een hele andere sfeer dan toen.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

UITSTEKEND!!

kheb die games nooooit uit kunnen spelen.. misschien een optie om deel 4 uit te spelen ;)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Pagina: 1