Op donderdag 11 april 2002 08:29 schreef eendje het volgende:
[..]
ja het klopt dat ik even uit me slof spring tegen Henks maar hij heeft ook niet zo'n aardige reply hoor:
[..]
Ik vind jou eigenlijk erg veel onvriendelijker reageren. Hij vraagt gewoon vriendelijk of er weer normaal nederlands gepost kan worden.
pikachuf is een belg.. dat had je vanaf het begin kunnen lezen... en ik vind het gewoon debiel dat je daarom iemand zo'n reply stuurt... kom op zeg! net zoiets alsof je bij mensen met dyslexie gaat zeuren dat ze nu wel eens normaal moeten leren tiepen!
Dit heeft niets met woordblindheid te maken, waar ei's en ij's
per ongeluk door elkaar gehaald worden/ Hij schrijft
belgisch, en dat is helemaal niet nodig. Als amsterdammers plat amsterdams gaan schrijven of als hagenezen al hun tekst door harrypad gaan halen), wordt er ook wat van gezegd (en terecht).
Dus met
omdat ik zeer van mening bent dat dit geen nederlandse taal forum is... en belgen mogen ook posten!
zzit je IMO fout.
khoop btw dat ik niet 1 of andere ow ofzo hiervoor krijg... want twas alleen maar m'n bedoeling om die gast z'n post ff opnieuw door te laten kijken en zo te laten zien dat ie eik best dom bezig was
Je krijgt er geen OW voor, je krijgt alleen wel mijn mening voor je kiezen. stug op dislexie in blijven gaan is wat anders dan iemand redelijk mild verzoeken weer gewoon nederlands te praten (wat-ie gewoon kan). Als mensen constant met "daaaaaaaamn man me nieuwe sooot ruuuuuuuulez zo wreeeed man" achtige zinnen reageert krijg je ook een opmerking, heeft niets met belg zijn te maken. Als je normaal nederlands kan, moet je dat ook gewoon schrijven en mag dat best even verzocht worden...
ps. wat is trouwens de afkorting van schop een modje? SM? SEM?
kan je btw net zo goed aan die gast waar ik op reply vragen waarom HIJ zo bot doet...
Vind je? hij vraagt iets, omdat hij dat belgisch geschreven irritant vindt, jij begint te flamen...