Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
[topic=464897]
Hij staat er gewoon hoor, hij is gesloten omdat het een typische faq vraag is.
Hij staat er gewoon hoor, hij is gesloten omdat het een typische faq vraag is.
Ow hehe, ik wist niet dat als ie gesloten werd hij gelijk automatisch naar onder ging. 
Anyways, ik heb de faq en die review gelezen, maar we zijn er nog steeds niet uit, vandaar dat ik de topic opende. Ik hoop dat jullie hem dus ook weer willen openen...
Anyways, ik heb de faq en die review gelezen, maar we zijn er nog steeds niet uit, vandaar dat ik de topic opende. Ik hoop dat jullie hem dus ook weer willen openen...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ga gewoon eens soeken want er zijn echt al duizend topics over geopend ook geeft je te weinig info zoals welke ip adressen je hebt of je wel kan pingen enzo. Info we need
zoek eens op
netwerk aanleggen
zoek eens op
netwerk aanleggen
Dit is echt allemaal met de search te vinden hoor.
Deze al gelezen?:
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Deze al gelezen?:
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Tijd voor een nieuwe sig..
Ruim een jaar op GoT, 500 posts, en niet weten dat een gesloten topic onderaan staat? Waar heb jij je ogen zitten dan?Op donderdag 11 april 2002 08:35 schreef www.Goku.nl het volgende:
Ow hehe, ik wist niet dat als ie gesloten werd hij gelijk automatisch naar onder ging.
Enne, je mag ook wel reageren in topics van anderen hoor, hoeft niet alleen in je eigen topics.

Pagina: 1