ik heb gelezen dat somige mensen met de maxtors 740D wel 43000 punten haalde en andere maar 27000 in raid is dit ook zo op dit bord ? of werkt het goed nu op het KT133 chipset met ingebouwde RAID controler die ata 133 0,1,0-1 onder steunt ? of kan ik nog steeds beter opteeren voor een XGP 120 40gig (ATA 100) ipv maxtor (ATA 133) 7200 rmp 40gig 740D ?
Graag geen war tussen ibm en maxtor ( sta ook open voor andere schijven moet gewoon snel zijn in gamezzzz )( twyn ofzo sloot me topic al 1x omdat hij dacht dat het een welles nietus werd dusse plz ontopic moet het vandaag weetuh want ik ga het vandaag koopen voor 3 uur
)
(modje's plz ff open laatuh
)
-----------------------------------------------------------
ow jah ik heb dus al in al die 740D probs topic's gekken en in het post hier je raid0 score's ( 2x al
) en er zijn er een paar die juist hoger scoren dan ibm daarom vraag ik het of ze zo goed het doen op zon epox'je
Graag geen war tussen ibm en maxtor ( sta ook open voor andere schijven moet gewoon snel zijn in gamezzzz )( twyn ofzo sloot me topic al 1x omdat hij dacht dat het een welles nietus werd dusse plz ontopic moet het vandaag weetuh want ik ga het vandaag koopen voor 3 uur
(modje's plz ff open laatuh
-----------------------------------------------------------
ow jah ik heb dus al in al die 740D probs topic's gekken en in het post hier je raid0 score's ( 2x al