Toon posts:

Perfect dark, beter als goldeneye of niet???(n64)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zelf vind ik pd stukker beter dan 007.
Maar veel mensen zeggen van niet dus ik vergelijk ff wat screenshots. Ik ben wel nieuwschierig wat anderdere mensen ervan vinden

perfect dark:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1270397814
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2215737779
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1069226280
Goldeneye 007:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1073586137
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2877582146
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3008976274

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 14:17
De Gameplay van goldeneye is gewoon ontzettend gaaf, misschien is het niet zo mooi ofzow...

007 Rulez

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 07:28 schreef Cereal het volgende:
De Gameplay van goldeneye is gewoon ontzettend gaaf, misschien is het niet zo mooi ofzow...

007 Rulez
maar zeker niet beter als die van PD
betere wapen betere multiplayer(WOW :9~ ),beter verhaal ,ingesproken stemmen ,co-op mode een trainings basis waar je vrij in kan rondlopen, slimme vijanden, mooie filmpjes ,grappige aliens (elvis, de naam alleen al :+ )
ik denk toch echt dat perfect dark beter is

Verwijderd

Ik heb beide spellen liggen en hoewel de N64 het qua solo gamen ondertussen verliest blijft het als feestconsole een topper ... en als we willen fraggen gaat toch echt Goldeneye erin ipv perfect dark ...

Licence to Kill (1 schot = dood)
Painball mode (leuke kleurtjes)
Facility
Automatic weapons

Bring it on

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 13:27
Ik weet niet echt waar ik tussen moet kiezen! Goldeneye vond ik vetter met multiplayer, facility level was gewoon zooo gaaf :D En dan ook nog eens full facility op een of andere manier kunnen spelen(damn weet niet meer met wat) . Dan had je deur waar je doorheen moest om grote kamer in te komen(met gasflessen). Dan speelde we met rocket launchers en stond de een al te wachten in de grote kamer en moest je hem proberen af te maken. 3vs 1 dus en dat was zooooooooo vet :9.

Perfect Dark's single player is leuker vind ik, en co-op was ook leuk.

Maar ik ga voor multiplayer dus kies ik Goldeneye :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 08:50 schreef BLC_Twan het volgende:
Ik weet niet echt waar ik tussen moet kiezen! Goldeneye vond ik vetter met multiplayer, facility level was gewoon zooo gaaf :D En dan ook nog eens full facility op een of andere manier kunnen spelen(damn weet niet meer met wat) .

Perfect Dark's single player is leuker vind ik, en co-op was ook leuk.

Maar ik ga voor multiplayer dus kies ik Goldeneye :Y)
ECHT ALLE opties die 007 heeft heeft PD ook in de multiplayer ook 1 shot kill en ook het facilety level (heeft dan felicty) dus dat kan het niet zijn
maar nu kan je ook bots gebruiken (cool) en zelf the temple felicety en nog een 007 level gebruiken (moeten wel onlocked worden) in de mulitplayerp missies (hoe heten die ook alweer)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
ik vind zelf Golden Eye beter,
de single player is heel goed en de multiplayer kent vele leuke extra's
het zal er ook wel aan bij dragen dat ik een echte james Bond fan ben :)

• Takahandar
Op donderdag 11 april 2002 08:53 schreef grayfox het volgende:

[..]

alle opties die 007 heeft heeft PD ook in de multiplayer ook 1 shot kill en ook het facilety level (heeft dan felicty) dus dat kan het niet zijn
Het multipayer gevoel was gewoon anders :P Die miste ik bij PD. KOmt misschien ook omdat ik niet zoveel multiplayer PD heb gespeeld. Met Goldeneye speelde ik met me vrienden in de weekenden echt dag en nacht :+ Dan ken je het spel door en door en maak je de leukste scenario's.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 08:54 schreef BLC_Twan het volgende:

[..]

Het multipayer gevoel was gewoon anders :P Die miste ik bij PD. KOmt misschien ook omdat ik niet zoveel multiplayer PD heb gespeeld. Met Goldeneye speelde ik met me vrienden in het weekend echt dag en nacht :+ Dan ken je het spel door en door en maak je de leukste scenario's.
sorry nooit last van gehad.
pd is gewon goldeneye met meer opties het gevoel en de muziek waren veel stoerder dan bij goldeneye.
alleen was het soms wel wat veel instellen (er kan zo veeel) dat het som wel ff duurde

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Absoluut PD, echt geweldig spel! De multiplayer is echt een stuk leuker als die van Goldeneye, het speelt gewoon wat lekkerder. Je hebt ook leukere levels, meer wapens etc etc.

En het verhaal van PD is natuurlijk echt fantastisch heh, zooo goed als dat die singleplayer is.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
GoldenEye, omdat:

-Perfect Dark last had van framerate problemen
-De wapens is GoldenEye duidelijker en gebalanceerder waren
-De multiplayer mode van GoldenEye veel toegankelijker was
-De GoldenEye missies veel diverser waren

Etc etc...

Verwijderd

Topicstarter
perfect Dark omdat
-veel mooiere graphics
-meer wapens en ook de oude 007 guns
-gevarieerdere levels in de ruimte of op de bodem van de zee
-co-op mode
-grooooooooooote multiplayer
-bots (dit is voor mij het gene wat ik het meeste miste in 007)
-een chick als hoofdrolspeelster
-trainingshallen
-echte stemmen
-mooie spannende cutcenes
-bestuurbaar voertuig

dus eigenlijk is het; meer mooier beter

de framerate heb ik wel gemerkt maar geen last van
alleen soms als je met 8 sims en 4 players een slayer in het midden laat ontploffen

Verwijderd

Qua singleplayer vind ik Perfect Dark beter, maar ik heb meer met Goldeneye gespeeld. Waarschijnlijk omdat ik liever als James Bond speel in een realistische wereld, dan als meid in de toekomst.

Qua multiplayer is Goldeneye comfortabel omdat ik daar alle levels uit mijn kop ken, maar Perfect Dark heeft minder vertraging (wel zo'n expansion pack gebruiken natuurlijk) waardoor het mikken beter gaat. Ook kan je de wapen selectie waarmee je speelt zelf samenstellen, zijn de arena's groter, de challenges leuk om over de zeik mee te gaan (klote perfect sims), de characters mooier, en zijn er gewoon over het algemeeen VEEL meer opties (king of the hill, yay). Oh, en die statistics zijn ook zeer gaaf natuurlijk, kan je goed bijhouden wie er het beste is.

Het grootste voordeel van PD zijn wel de bots. Bij Goldeneye werd het nogal saai als degene die het spel en de console bezit (ik dus) veel beter is als de rest waardoor iedereen en masse het loodje legt (scores van 20, 4, 3 en 4). Bij PD zet je gewoon alle menselijke spelers in 1 team vs een team van zoveel mogelijk bots (6 tot 8), en is het een knalfeest (letterlijk) tegen de computer.

De wapens van Perfect Dark vind ik ook veel leuker om mee te spelen. Enkele voorbeelden; laptop gun, dat lelijke geweer waarmee je door muren heen kan kijken en schieten, geweren met grenade launcher als 2e functie, het geweer wat je als proximity mine kan gebruiken, fly by wire rocket launcher (slayer), geweren die automatisch bedreigingen zoals mijnen en drone guns aangeven (Avenger) etc etc.

Verwijderd

ik kies voor golden eye omdat bij pd:
-pd eik geen leuk gamegevoel krijg en na een uurtje multyplayer houd je het wel weer voor gezien
-de levels eik niet leuk waren en je soms vaak vast kwma te zitten (ook omdat ze niet leuk waren)
- en vervder vodn ik de indruk van het spel behalve de graphics afreraffled

ik heb ze alle 2 en ik vind goldeneye veel leuker

Verwijderd

Ik vind goldeney veel beter te spelen als pd wat op den duur begin te vervelen in de multiplayer en goldeney doet dit nooit

Verwijderd

Ik zou goldeneye kiezen, PD viel me wat tegen.. vooral in multiplayer modus. Die bots zijn asociaal goed ingesteld, bijna onverslaanbaar op het hoogste level. Je bent al dood voordat je een wapen hebt kunnen pakken.

Bestaat er ook een manier om dat irritante duizeligheid af te zetten>?

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

007 dat heb ik echt veeel vaker gespeeld dan PD heb ze wel alle 2 liggen overigens...

Verwijderd

ik heb ze allebei maar heel effe gespeeld maar toen vond ik perfect dark toch beter

Verwijderd

ik heb ze ook allebei, vind single en multiplayer leuker van goldeneye, voornamelijk vanwege de levels, de realistische wapens vind ik ook leuker (wij speelde altijd pistols en license to kill).

imo is multiplayer met z'n 4en ook duidelijker met goldeneye dan bij pd.

Eigenlijk spreekt alleen het scenario van goldeneye me veel meer aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
dit had ik echt niet vrwacht .
ik dackt ech dat iedereen die oot goldeneye heeft gespeeld ook wel inzag dat PD goldenye in het quadraad is maar dat ik niet zo
dait vind ik wel erg jammer want ik heb hem zinds de launch dag en speel hem dagelijks minstends 2 uur per dag en ik vind het nog lang niet saai want de opties zijn zo uitgebrijd

• FreakR
  • Laatst online: 19:55
Ik heb geen 64 maar als ik bij vrienden speelde vond ik Golden Eye echt een stuk lekkerder spelen. De Levels, de wapens, en de framerate waren gewoon een stuk beter :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

ik vind het allebij nog al crappy uitzien

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 15:38 schreef Neo666 het volgende:
Het is een N64 game he. :)

Ik vind ze er biede voor een N64 wel leuk uit zien eigenlijk, maar ik wist niet dat de N64 nog leefde.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 15:38 schreef Neo666 het volgende:
laat me raden jij bent een pc gewend dus dan kijk je natuurlijk meer naar de graphics dan naar de gameplay of niet???

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef nlchandler het volgende:
blablabla

Licence to Kill (1 schot = dood)
Painball mode (leuke kleurtjes)
Facility
Automatic weapons

Bring it on
al deze functies zitten volgens mij ook in PD

PD ownz 007

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 15:42 schreef grayfox het volgende:

[..]

laat me raden jij bent een pc gewend dus dan kijk je natuurlijk meer naar de graphics dan naar de gameplay of niet???
Als je alleen plaatjes ziet kun je volgens mij ook niet veel meer...

🌞🍃

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Op donderdag 11 april 2002 15:28 schreef grayfox het volgende:
dit had ik echt niet vrwacht .
ik dackt ech dat iedereen die oot goldeneye heeft gespeeld ook wel inzag dat PD goldenye in het quadraad is maar dat ik niet zo
Misschien zie jij niet in dat het 'gamegevoel' bij perfect dark gewoon minder was. Vooral in multiplayer.

Wie regelt er ff een pol?

goldeneye vs perfect dark
Welk spel is beter?
-goldeneye single en multiplayer
-goldeneye single, perfect dark multiplayer
-perfect dark single en multiplayer
-perfect dark single, goldeneye multiplayer

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Takahandar
Op donderdag 11 april 2002 16:47 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:

[..]

Misschien zie jij niet in dat het 'gamegevoel' bij perfect dark gewoon minder was. Vooral in multiplayer.
Juist,dat heb ik dus ook! Met jou kan ik praten :P Misschien moet ik ook wel PD meer spelen maar daar kom ik nu echt niet aan toe. Alhoewel... ik gaat even spelen :D

Verwijderd

[..]

Wie regelt er ff een pol?

goldeneye vs perfect dark
Welk spel is beter?
-goldeneye single en multiplayer
-goldeneye single, perfect dark multiplayer
-perfect dark single en multiplayer
-perfect dark single, goldeneye multiplayer
on it

Verwijderd

Poll: Golden Eye vs. Perfect Dark
goldeneye single en multiplayer
goldeneye single, perfect dark multiplay
perfect dark single en multiplayer
perfect dark single, goldeneye multiplay

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1706&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Verwijderd

Topicstarter

[..]

ik had goldeneye als eerste spel en heb ik bijna 2 jaar gespeeld (denk ik) maar toen ik perfect dark had heb ik goldenye meteen verkocht.
hij had geen bots dus dat word snel saai
van dat geld een rumblepack gekocht
maar dat kan ook komen omdat ik bijna altijd alleen speel. ik heb perfect dark maar een keer samen gespeeld dus die bots zijn een vereiste anders is het zo dood

Verwijderd

De single player van Golden Eye vindt ik beter, en de Multiplayer van Perfect Dark. Vooral de Sniper Rifle in Perfect Dark is erg lekker. :9

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 14:28 schreef Beathoven het volgende:
Ik zou goldeneye kiezen, PD viel me wat tegen.. vooral in multiplayer modus. Die bots zijn asociaal goed ingesteld, bijna onverslaanbaar op het hoogste level.
No shit sherlock, misschien dat het daarom ook het hoogste niveau is? Het zou nogal sucken als ze makkelijk te verslaan waren op het hoogste niveau.

Een tip, zet ze op een lager niveau! Ik heb meer dan honderden uren goldeneye en perfect dark gespeeld, maar over het algemeen stop ik per multiplayer spel maar 2 normal sims erin voor iedere human player die mee doet.
Pagina: 1