Toon posts:

Racing Game Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke Racing Game is leuk op het Internet, zoals NFS ofzo.
Motor City Online ken ik al maar daaar moet je jammer genoeg voor betalen:(.

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 14:34

J.apiooo

FWN

Op zoek naar een uitdaging online? Probeer dan GPL (Grand Prix Legends). Relatief oud spel, maar werkelijk indrukwekkende rijeigenschappen en zeer goed speelbaar online. Let op: relatief stijle leercurve voor beginners (moeilijk dus) en het rijden met F1-wagens uit '67 is niet gemakkelijk (downforce???)

Ook NASCAR Racing is erg mooi online. Persoonlijk vind ik ook GP3 (2000) online erg stoer, maar dat beperkt zich tot 2 spelers, terwijl je bij GPL met +20 mensen tegelijkertijd kan racen.

Jaap

Verwijderd

Insane Racing vind ik wel cool online. Lekker met je vrienden gaan racen. Geloof dat het wel al een jaartje oud is, maar ik vind het nog steeds leuk.

Verwijderd

nascar is gaaf en kun je direkt online tegen wie dan ook spelen, gplegends zul je eerst heel wat moeten patchen en downloaden voordat het spel het doet. Allebei wel erg leuk, spannend en verslavend.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op donderdag 11 april 2002 08:07 schreef J.apiooo het volgende:
Op zoek naar een uitdaging online? Probeer dan GPL (Grand Prix Legends). Relatief oud spel, maar werkelijk indrukwekkende rijeigenschappen en zeer goed speelbaar online. Let op: relatief stijle leercurve voor beginners (moeilijk dus) en het rijden met F1-wagens uit '67 is niet gemakkelijk (downforce???)

Ook NASCAR Racing is erg mooi online. Persoonlijk vind ik ook GP3 (2000) online erg stoer, maar dat beperkt zich tot 2 spelers, terwijl je bij GPL met +20 mensen tegelijkertijd kan racen.
Als hij vraagt om spellen als NFS, denk ik niet dat GPL en N4/2002 hem aan zullen spreken. Tenzij hij steeds omgekeerd op de baan wil staan trouwens.

Afgezien van N4/GPL en NFS5 heb ikzelf geen ervaring met online racen...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een aanvulling op mezelf, welke NFS is het leukst online ? Ik zat te denken aan Porsche 2000, lekker met je 356 een raceje houwen, maar izzer een leukere ?

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

gpl en nascar 2002 :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 08:59
E-racer, of moet je daar ook voor betalen :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op donderdag 11 april 2002 20:38 schreef SlaX het volgende:
Nog een aanvulling op mezelf, welke NFS is het leukst online ? Ik zat te denken aan Porsche 2000, lekker met je 356 een raceje houwen, maar izzer een leukere ?
Uit de NFS serie (en dan reken in MCO :r niet mee) zijn NFS4 en 5 de beste.

NFS5 is gaaf vanwege de Porsches natuurlijk, maar vooral vanwege de (relatief) realistische rijeigenschappen, coole graphics, carmodels en tracks.

NFS4 is cool op zijn eigen manier. Het heeft een meer arcade-achtige insteek en dat maakt het ook leuk voor op een LAN: mensen die het nooit gespeeld hebben kunnen ook winnen, i.t.t. NFS5, want de meeste Porsches vereisen enige oefening. Daarnaast zitten er een hoop coole auto's in, een shitload aan tracks, en leuke racemodes. Ik weet trouwens niet of NFS4 nog online te spelen is.

Het is by the way ook helemaal niet leuk om een 356 race te houden. Door de geringe snelheid maken mensen minder snel fouten en lig je eenmaal achterop, dan is de kans klein dat je nog iemand inhaalt. Je hebt ook mensen die alleen met de '00 Turbo en GT1 rijden, maar dat vind ik ontzettend flauw. De leukste auto om mee te scheuren is de '78 911 Turbo. Lekker met de kont slippend de hoek om, echt een geweldige wagen.

Helaas is de handling van de 928 in NFS5 bar slecht, anders reed ik daar wel constant mee :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst tegen me broer een 356 Race gehouden, was echt leuk, lekker beuken enzo 8-)! Me broer drukte me eerst op een kruising door 2 muren PRECIES tegen die muur in het midden aan :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik NFS Porsche 2000 maar is ga installeren, en dat dan online spelen

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, wat is het verschil tussen NFS: Porsche 2000 en NFS: Porsche Unleashed :?

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 15:59 schreef SlaX het volgende:
Vraagje, wat is het verschil tussen NFS: Porsche 2000 en NFS: Porsche Unleashed :?
Porsche 2000: Europese release
Porsche Unleashed: Amerikaanse release
Pagina: 1