Toon posts:

[TF] Jammer, was best een aardige stelling.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas een slotje, maar niet onterecht . . topic is idd verziekt.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/464147

Hoewel mijn stelling niets mis was heb ik mijzelf in 1ste instantie ook laten verlijden tot het aangaan van een zinloze discussie met als enige doel mij zo bezig te houden met BS dat de kern van de stelling gewoon vergeten wordt en het topic eindigt in een halve flame-war.
En daar baal ik best van want ik ben er dus geen ruk mee opgeschoten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het ook helemaal mee eens.

Het ging op 't laatst wat veel op de man, maar dat word uitgeproken op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, wat moet ik erop zeggen... Dat is modden dus. Ik denk dat steffie wel tijd heeft om je ermee te helpen. :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Tja wat kan ik er van zeggen. Wat mij betreft mogen er best topics zijn met zo'n stelling, daar lag het eigenlijk niet aan :)

Wat ik in NSTM bij politieke onderwerpen over voornamelijk Fortuyn heb gemerkt is, dat het gewoon geen enkel nut heeft om een ander proberen te overtuigen doormiddel van korte of zelfs niet onderbouwde reacties. Dat is alleen maar provocerend en werkt als olie op vuur.
Tevens is het ook erg vervelend om 10x dezelfde punten te lezen, dus lees de draad voor je blaat lijkt me ook geen overbodige luxe bij dit thema. Een goede volksvertegenwoordiger zal zelf ook geen uitspraken doen over iets waar die de belangrijkste feiten en meningen niet van weet ;)

Die eerste post van zonet had ik geplaatst omdat m'n oog gelijk op die reactie viel die ik had gequote. Nadat ik de rest had gelezen was het meteen duidelijk dat het al kansloos was om dat topic nog te redden.
Verder staat in de policy ook duidelijk wat er verwacht wordt van de posts in dit forum, hetgeen ik dus nogmaals benadruk in die sluitmessage.

Hopelijk lezen wat meer mensen die policy, die is zo ultra-kort maar duidelijk dat je er nog geen 30 seconden voor nodig hebt.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 03:17 schreef Steffie het volgende:
Tja wat kan ik er van zeggen. Wat mij betreft mogen er best topics zijn met zo'n stelling, daar lag het eigenlijk niet aan :)

Wat ik in NSTM bij politieke onderwerpen over voornamelijk Fortuyn heb gemerkt is, dat het gewoon geen enkel nut heeft om een ander proberen te overtuigen doormiddel van korte of zelfs niet onderbouwde reacties. Dat is alleen maar provocerend en werkt als olie op vuur.
Tevens is het ook erg vervelend om 10x dezelfde punten te lezen, dus lees de draad voor je blaat lijkt me ook geen overbodige luxe bij dit thema. Een goede volksvertegenwoordiger zal zelf ook geen uitspraken doen over iets waar die de belangrijkste feiten en meningen niet van weet ;)
Mee eens, het eindigd al snel in een flame-war achtige tweestrijd mja, wanneer moet je stoppen met verdedigen van een stelling :?
Het is niet voor niets een stelling !
Hopelijk lezen wat meer mensen die policy, die is zo ultra-kort maar duidelijk dat je er nog geen 30 seconden voor nodig hebt.
Dat had ik natuurlijk al gedaan voordat ik mijn 1ste bericht in [FT:Politiek] plaatste en ik kom ook (tot vermoeidheid toe) met verdedigende argumenten, maarja ik zei al wanneer moet je stoppen met terug praten.
Het blijft maar doorgaan en omdat het steeds minder terzake doet is het op een gegeven moment totaal niet interessant meer.

Het topic liep zijn doel mis.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

Op donderdag 11 april 2002 04:48 schreef Braadkip het volgende:
Mee eens, het eindigd al snel in een flame-war achtige tweestrijd mja, wanneer moet je stoppen met verdedigen van een stelling :?
Het is niet voor niets een stelling !
Die flame-war achtige tweestrijd kan je voorkomen door niet op de man te gaan spelen maar alleen op argumenten in te gaan. Dat is misschien lastig bij zwaar beladen onderwerpen, maar voor een deel kan je het zelf sturen.
Wanneer er reacties worden geplaatst die aanzetten tot een flame-war kan je 3 dingen doen; er tegenin gaan, negeren of uitleggen waarom die bepaalde reactie niets bijdraagt aan de discussie. Bij voorkeur de laatste twee opties ;)
Wanneer een topic ontspoort zijn er altijd nog de mods die je kunt aanschieten in SM, irc of icq.

En een discussie mag wat mij betreft best fel zijn, daar doe ik zelf ook weleens aan mee :P

* Steffie out :z :Z

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1