Ello Fellow tweakers,
Ik heb een probleem, en ik vermoed dat het mijn mobo is.
Het zit zo, ik heb net een nieuw huisje, en daar heb ik vandaag mijn computer naartoe gebracht met de auto.
Als ik nu mijn computer opstart dan zie ik helemaal niks, op het moment dat ik het pijltje naar rechts indruk van mijn toetsenbord dan start hij oppeens door en krijg ik beeld.
Allemaal leuk en aardig maar ik kan verdomme geen ene moer doen, mijn muis doet niks en mijn toestenbord ook niet.
Als hij opstart dan hoor ik keurig 1 piepje, dus monitor en pci kaarten moeten er goed inzitten.
Verder merk ik ook niks vreemds, beeld is ok, totdat ik mijn powerknop ingedrukt hou(om hem uit te zetten) dan krijg ik heel erg kort een paar groene dingen te zien net voordat hij uitgaat.
Ik herriner me niet dat hij dat eerst deed.
Ook zit mijn muis connector een beetje te schuin vor mijn gevoel.
Heeft iemand enig idee wat dit is?
systeem:
Athlon 1200 @ 1400
Epox 8KHA
Noisecontrol silverado
Meer info is niet belangrijk denk ik.
Ik hoop dat dit niet mijn mobo is, zo'n verhuizing kost al best veel geld
Ik heb een probleem, en ik vermoed dat het mijn mobo is.
Het zit zo, ik heb net een nieuw huisje, en daar heb ik vandaag mijn computer naartoe gebracht met de auto.
Als ik nu mijn computer opstart dan zie ik helemaal niks, op het moment dat ik het pijltje naar rechts indruk van mijn toetsenbord dan start hij oppeens door en krijg ik beeld.
Allemaal leuk en aardig maar ik kan verdomme geen ene moer doen, mijn muis doet niks en mijn toestenbord ook niet.
Als hij opstart dan hoor ik keurig 1 piepje, dus monitor en pci kaarten moeten er goed inzitten.
Verder merk ik ook niks vreemds, beeld is ok, totdat ik mijn powerknop ingedrukt hou(om hem uit te zetten) dan krijg ik heel erg kort een paar groene dingen te zien net voordat hij uitgaat.
Ik herriner me niet dat hij dat eerst deed.
Ook zit mijn muis connector een beetje te schuin vor mijn gevoel.
Heeft iemand enig idee wat dit is?
systeem:
Athlon 1200 @ 1400
Epox 8KHA
Noisecontrol silverado
Meer info is niet belangrijk denk ik.
Ik hoop dat dit niet mijn mobo is, zo'n verhuizing kost al best veel geld