Toon posts:

Problemen met Metia

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie hebben er nog meer problemen met Metia.

Nu al 2x aangemeld via intenet. Zelfs gebeld. Nu bijna een maand bezig om maar iets van Metia te horen. Een mailtje naar de verkoopafdeling wordt ook niet beantwoord. Wat is dit voor een bedrijf die goede service in het vaandel heeft staan als ze al niet fatsoenlijk kunnen communiceren.
Dat ze het druk hebben is voor een klant niet belangrijk, info is belangrijk.

Nog een voorbeeld, op de site is een nieuws link. Er staat, binnenkort kunt u hier het laatste nieuws lezen. Dit staat er al maanden, maar .... geen nieuws.

Wie kent dit zelfde probleem????

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-07 20:44

Crazy D

I think we should take a look.

Niet lullig bedoelt tegenover Metia of zo, maar waarom blijf je proberen, en kies je niet een provider uit die wel te bereiken is en reageert?

Exact expert nodig?

Verwijderd

je gaat toch niet als een hondje achter ze aanlopen :?

check www.webselect.nl

er zijn zat webhosts die je graag willen hebben

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Metia is dood ofzo.
Ik heb ze +3 weken geleden een mail gestuurd met een aantal vragen, maar nooit een reply gekregen.

Mijden dit bedrijf.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 11 april 2002 02:28 schreef Kertje het volgende:
je gaat toch niet als een hondje achter ze aanlopen :?

check www.webselect.nl

er zijn zat webhosts die je graag willen hebben
volgens mij bedoelt hij metia als in adsl provider :)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 11:47 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

volgens mij bedoelt hij metia als in adsl provider :)
ahhh ik had alleen ff in de whois gekeken:
Registrar:
Metia Hosting

Verwijderd

Ze zijn wel goedkoop..
Misschien toch nog even wachten ? ;)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-08 11:47

Kirpeknots

Wazzup!

Ik ben na lang wachten ook maar voor Cistron gegaan.

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Ik heb regelmatig telefonisch contact gehad voor ADSL dan wel.
Lijkt me wel een beter bedrijf dan Eweka.
Klopt wel dat ze niet een van de snelste zijn (mijn aanvraag was van dec 2001, maar zou nu binnen 18 dgn ADSL hebben, is wel beter....

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Ik zit sinds begin dec bij metia (1024/512)..............
Het begon zo mooi de 1e maand, zoals ik in een ander topic ook beschreven had. Maar sinds eind dec / begin januari is het echt hommeles. Ik heb nu al de gehele maand januari een packetloss van 10% 's middags en 's avonds. De download snelheid loopt terug naar 30-40-50KB/s en de upload snelheid is al niet veel beter. De router van metia klapt er voordurend uit. De pingtijden zijn van 19-22ms naar gemiddeld -30-40-50ms gegaan.(als er geen packetloss is (' s nachts en 's ochtends dus) en binnen .nl!)
Zelfs de huisgenoten (die dus complete 'n00bs' zijn) klagen dat het i-net er weer is heeft uitgelegen / of dat het zo traag gaat, als ik thuiskom van mijn werk.

Ik heb hierover een mail gestuurd naar metia 1 1/2 week geleden. Geen antwoord. Helemaal niks. Metia lijkt de klanten maar aan hun lot over te laten ofzo..
Ik begin al heel aardig wat Deja Vu verschijnselen te krijgen van een eerdere (kabel) provider. Ik ben dus aardig boos en teleurgesteld, was ik maar nooit bij metia gegaan. (zucht) Iig kan ik op dit moment helemaal NIEMAND Metia aanraden, ga naar een andere provider.

Tweakdsl lonkt....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Oud topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.