Desktop kasten

Pagina: 1
Acties:

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:45
Zijn ze nog wel te krijgen die desktop kasten, ik zie bijna alleen maar (midi)tower modellen, iemand een goed merk/fabrikant die goed te krijgen is in nederland?

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
ja, comprak deskpro kasten kun je ombouwen tot desktop(plaatje vervagnenen drive bays kantelen), http://www.alternate.nl/html/nodes_info/tdxa01.html een desktop bij alternate.

Verwijderd

Aopen heeft mooie desktop kasten, de HX95, wordt oa. verkocht bij Funprice

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Je bedoelt misschien deze?
Of deze? Of misschien deze?

Allemaal van Aopen...

Dan deze van ChiefTec, deze en deze zijn ook nog van hunnie...

Wil je die hebben? Kijk dan hier of hier...
Die laatste is de leverancier van mijn werk, daar kun je dus echt alle soorten kasten bestellen, desnoods uit de V.S. daar kunnen ze aan werkelijk alles kome :9~

En wat te denken van de t.net/pricewatch?????

Kijk ook ff in de search.... ;)

Je ziet ze zijn er genoeg!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Damn kom eens wat vaker op tweakers en dan zie je mooie reviews van je kasten en dan zie je dat soms die aopen kasten toch niet zo goed scoren

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 00:12 schreef lama het volgende:
ja, comprak deskpro kasten kun je ombouwen tot desktop(plaatje vervagnenen drive bays kantelen), http://www.alternate.nl/html/nodes_info/tdxa01.html een desktop bij alternate.
deze kast heb ik ook, heb ik pas nog omgebouwd tot een dektop. Toch vind ik em in tower model mooier.
Pagina: 1