Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
welk OS???
ik heb Carmageddon 2 hier perfect lopen op XP.....
PIII 800@804 Mhz
Demo is in veel gevallen 'lichter' als het volledige produkt.
Ik zou even rondkijken op de carma2 site, van carma 2 was bekend dat het een slechte source had. Je zal hier en daar wel fixes tegen komen.
Ik zou even rondkijken op de carma2 site, van carma 2 was bekend dat het een slechte source had. Je zal hier en daar wel fixes tegen komen.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
oh, ik draai ook op XP.
en ookal zou de demo trager zijn, het lijkt me dat mijn toch redelijk brute comp dit toch vrij oude spel wel zou moeten trekken. Toch?
en ookal zou de demo trager zijn, het lijkt me dat mijn toch redelijk brute comp dit toch vrij oude spel wel zou moeten trekken. Toch?
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
ja dat moet echt niet het probleem zijn,Op woensdag 10 april 2002 23:59 schreef PanMan het volgende:
oh, ik draai ook op XP.
en je geforce moet ook werken, ik heb nl ook een geforce 2
heb je de nieuwste detonators???? ik heb de 23.11 btw
PIII 800@804 Mhz
hoe hebbie dat gedaan?? ik rijg em niet op XP draaiendOp woensdag 10 april 2002 23:47 schreef ViperGTS het volgende:
welk OS???
ik krijg steeds error dattie niet op een NT platform draaid.. ook met laatste patch en onder compat mode
Bier, Whiskey en Metal!!
ow ik heb niks extra gedaan, geen patch en ook niet in compatibility modeOp donderdag 11 april 2002 23:13 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
hoe hebbie dat gedaan?? ik rijg em niet op XP draaiend
ik krijg steeds error dattie niet op een NT platform draaid.. ook met laatste patch en onder compat mode
zeer vaag....ik heb btw XP Pro NL final.....misschien een andere XP versie?
PIII 800@804 Mhz
ik heb de meest bekende versie... devils ownOp vrijdag 12 april 2002 14:52 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ow ik heb niks extra gedaan, geen patch en ook niet in compatibility mode![]()
deed t meteen...........
zeer vaag....ik heb btw XP Pro NL final.....misschien een andere XP versie?
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat kan toch niet eens?Op woensdag 10 april 2002 23:47 schreef ViperGTS het volgende:
welk OS???
Weet je zeker dat je niet C2 en C2000 door elkaar haalt?
klik
🌞🍃
Pagina: 1