Toon posts:

Troll? I think not

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn reply staat nu op een troll. Ik zelf zie het trollerige er niet helemaal van in.

Willen jullie of mij uitleggen waarom het een troll is, of hem correct modden? Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:39
Nvidea
Misschien omdat je de naam fout neerzet dat iemand dacht "Hey!! trolll" Maar dat lijkt me een beetje lullig :)

Post zelf, staat nu op +2 (behulpzaam) maar tis niet echt een post die iets toevoegt want volgens mij was nVidia gewoon aan het wachten tot de GF3 grotendeels weg was voordat ze de GF4 mainstream gingen maken, en dat is heel wat anders dan helemaal niet uitbrengen. Het was namelijk al mogelijk diverse GF4 kaarten te kopen voordat de GF3 Ti500 foetsie was :).

Ik denk trouwens ook dat de GF3 nog wel een tijdje zal blijven rondhangen om er voor te zorgen dat mensen toch nVidia kopen met een iets minder budget :)

alhoewel sommige mensen niet weten dat een budget kaart van nu langzamer kan zijn dan een high-tech kaartje van een halfjaar geleden :(

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 07:42 schreef wauske het volgende:

[ want volgens mij was nVidia gewoon aan het wachten tot de GF3 grotendeels weg was voordat ze de GF4 mainstream gingen maken, en dat is heel wat anders dan helemaal niet uitbrengen. Het was namelijk al mogelijk diverse GF4 kaarten te kopen voordat de GF3 Ti500 foetsie was :).
Ik zeg niet dat de hele GF4 serie niet werd uitgebracht, maar dat bepaalde kaarten van de GF4 serie niet meteen werden. Hier valt dus de Ti4200 onder. Imho voegt ie dus wel wat toe, aangezien lang niet iedereen die dat draadje leest dit ook weet :)

Hij staat nu op +1 behulpzaam, daar kan ik wel mee leven (alhoewel ik liever +2 had gezien natuurlijk ;) ).