• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Topicstarter
Ik vroeg me af of iemand hier al eens iets besteld heeft en wat zijn/haar ervaring is over deze webwinkel. In de shop-survey was niets terug te vinden.

Edit: ik post dit hier aangezien ikzelf op zoek ben naar een digitale camcorder en aangezien best-sellers vooral audio/video verkoopt.

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Is ook werkelijk nergens een review of zoiets van deze winkel te vinden. Ze verkopen wel bij kieskeurig.nl...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Ik begin nu toch wel mijn sterke twijfels te krijgen over de oprechtheid van dit bedrijf. Hoewel wel wordt gereageerd op e-mail zijn er enkele andere vreemde zaken. Ik heb het KvK-nummer gecheckt en dat blijkt op naam van een ander bedrijf te staan (weliswaar wel op hetzelfde adres).

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 11 april 2002 11:12 schreef real_jd het volgende:
Ik begin nu toch wel mijn sterke twijfels te krijgen over de oprechtheid van dit bedrijf. Hoewel wel wordt gereageerd op e-mail zijn er enkele andere vreemde zaken. Ik heb het KvK-nummer gecheckt en dat blijkt op naam van een ander bedrijf te staan (weliswaar wel op hetzelfde adres).
verschillende onderdelen van het bedrijf kunnen onder verschillende namen zijn geregistreerd bij KvK...

voorbeeldje: Aristona, onderdeel van Philips, toch andere naam...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:14
Op donderdag 11 april 2002 11:12 schreef real_jd het volgende:
De naam die het bedrijf voert kan zelfs anders zijn dan de naam waaronder het geregisteert is bij de KvK.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Ja ok, maar de activiteiten (ik geloof de bouw van schepen) heeft totaal niets te maken met de activiteiten van bestsellers.

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de vragen bij hunzelf gedeponeerd, maar sinsdien krijg ik geen enkele reactie meer... Erg vreemd dus allemaal.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 23:18 schreef real_jd het volgende:
Ik vroeg me af of iemand hier al eens iets besteld heeft en wat zijn/haar ervaring is over deze webwinkel. In de shop-survey was niets terug te vinden.

Edit: ik post dit hier aangezien ikzelf op zoek ben naar een digitale camcorder en aangezien best-sellers vooral audio/video verkoopt.
Als je er serieus over nadenkt een digitale camcorder te kopen zou ik als ik jou was gewoon naar een paar lokale elektronica zaken gaan.. daar hebben ze vast alle informatie die je wilt weten en zie je ook nog is goed wat je koopt.. :P

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:01
Als ze goedkoop zijn, dan zou ik er (zeker bij aankoop van een camcorder) gewoon langs gaan. Hun adres staat op de site.

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou ik hem bij een 'gewone' winkel kopen. Als je nu al twijfelt over deze winkel, durf je het dan wel aan om hem daar te kopen ivm garantie?

• real_jd

real_jd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:49 schreef Jasper het volgende:
Als ze goedkoop zijn, dan zou ik er (zeker bij aankoop van een camcorder) gewoon langs gaan. Hun adres staat op de site.

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou ik hem bij een 'gewone' winkel kopen. Als je nu al twijfelt over deze winkel, durf je het dan wel aan om hem daar te kopen ivm garantie?
Nou, ik heb inmiddels al besloten de camcorder zeker niet daar te kopen. Teveel twijfels inderdaad. Toch wil ik graag weten hoe de zaak in elkaar steekt. Ze staan gewoon vermeld bij kieskeurig.nl en ik wil andere klanten behoeden voor een eventuele fout. Ook kan het dat ik gewoon fout zit en dat er een verklaring is voor de overeenkomst van KvK-nummer en adres met een ander bedrijf.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
kieskeurig.nl vermeld iedereen die betaald.
Pagina: 1