Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Indeo Video drivers opnieuw installeren misschien? Of dxplay ofzo, probeer eens de MS site voor de nieuwste DX.
Final Fantasy VII kicked aars 
IK heb net een 400mhz sys. gebouwd alleen om er Final Fantasy op te spelen (VII en VIII) (en oja, ook om mee te fikken
).
Mijn eigen bak wil het namelijk niet meer, Geforce 2 Ti
in die 400mhz zit namelijk een TNT II, en het draait heerlijk soepel, dus ik hoef dan alleen maar even van bak te wisselen
...
En ja, ik weet dat dit totaal offtopic is, en dat ik totaal geen antwoord heb gegeven op je vraag, en waaarom?
• Ik weet het antwoord niet
• Ik zou niet weten waarom je de filmpjes van de CD wil zien
• Ik wilde gewoon even patsen met mn 400mhz sys
(andere is XP 1600+
)
IK heb net een 400mhz sys. gebouwd alleen om er Final Fantasy op te spelen (VII en VIII) (en oja, ook om mee te fikken
Mijn eigen bak wil het namelijk niet meer, Geforce 2 Ti
En ja, ik weet dat dit totaal offtopic is, en dat ik totaal geen antwoord heb gegeven op je vraag, en waaarom?
• Ik weet het antwoord niet
• Ik zou niet weten waarom je de filmpjes van de CD wil zien
• Ik wilde gewoon even patsen met mn 400mhz sys
FF7 en win2k = dikke neh
Werkt echt niet, bij mij tenminste...
Nadat ik win98 naast 2000 heb gezet (dualboot), kan ik FF7 relaxed met filmpjes spelen.
Maar als et goed is staat de video-driver op de install cd-rom zelf...
Nadat ik win98 naast 2000 heb gezet (dualboot), kan ik FF7 relaxed met filmpjes spelen.
Signature?
toch is ie aan de gang te krijgen. heb dezelfde vraag op eidosinteractive forum gesteld. daar heb ik gezien dat mensen em aan de praat hadden met een GTS (heb ik ook) en win2k. maar ik kon daar niet zo snel een antwoord vinden.Op donderdag 11 april 2002 07:20 schreef Osdorp-Dude het volgende:
FF7 en win2k = dikke neh
heb je al eens de patch op de speciale manier toegepast? dus eerst de config.exe kopieren naar de gamefolder. instellen op TNT. game starten, afbreken en FF7.exe naar de gamefolder kopieren? heeft bij mij altijd nog gewerkt. nu alleen die filmpjes nog.
edit: ja ik heb allemaal die codecs geinstalleerd. werkt niet.
FKA SunStorms_Sletje
Zolang ie draait op mijn Win98-bak (400mhzOp donderdag 11 april 2002 08:51 schreef SunStorms_sletje het volgende:
[..]
toch is ie aan de gang te krijgen. heb dezelfde vraag op eidosinteractive forum gesteld. daar heb ik gezien dat mensen em aan de praat hadden met een GTS (heb ik ook) en win2k. maar ik kon daar niet zo snel een antwoord vinden.
heb je al eens de patch op de speciale manier toegepast? dus eerst de config.exe kopieren naar de gamefolder. instellen op TNT. game starten, afbreken en FF7.exe naar de gamefolder kopieren? heeft bij mij altijd nog gewerkt. nu alleen die filmpjes nog.
Maar werkt dat geintje ook op een Gf2 Ti? Dan wil ik em namelijk hier ook op hebben staan
Bij mij doet het spel het onder xp ook niet.
Presies het zelfde probleem: als er een filmpje komt zie je die niet en loopt het vast. Je ziet nog wel het gerenderde over het filmpje heen (bijv. aan het begin als je die robot verslagen hebt dan krijg je een filmpje dat die naar beneden valt. Daar zie je cloud in het filmpje hangen)
Oplossing: Dualboot winxp/winme werkt perfect
Presies het zelfde probleem: als er een filmpje komt zie je die niet en loopt het vast. Je ziet nog wel het gerenderde over het filmpje heen (bijv. aan het begin als je die robot verslagen hebt dan krijg je een filmpje dat die naar beneden valt. Daar zie je cloud in het filmpje hangen)
Oplossing: Dualboot winxp/winme werkt perfect
ja goh zou je moeten proberen hè?Op donderdag 11 april 2002 09:06 schreef Red Nalie het volgende:
[..]
Zolang ie draait op mijn Win98-bak (400mhz) hoef ik niets "speciaal" te installeren
Maar werkt dat geintje ook op een Gf2 Ti? Dan wil ik em namelijk hier ook op hebben staan
FKA SunStorms_Sletje
Ah, dus je hebt m'n mailtje gelezen?Op donderdag 11 april 2002 05:17 schreef Red Nalie het volgende:
Final Fantasy VII kicked aars
IK heb net een 400mhz sys. gebouwd alleen om er Final Fantasy op te spelen (VII en VIII) (en oja, ook om mee te fikken).
[..]
zet er dan ook een VooDoo kaartje, bij mij was ie met een VooDoo 1 sneller als dan via software zooi geoptimaliseerd voor een TNT!! Op een Athlon 800 met GeForce
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja maar ik was er al achter, ik moest nog replyenOp donderdag 11 april 2002 12:12 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt m'n mailtje gelezen?
Maar, dit heeft niet veel met et mailtje te maken toch
(zal em zo nog eens even open maken)
Het prob met FF VIII op FSAA 4 is, dat het af en toe gewoon knipperd
Jah ik heb et ook gelezen jah, na flink wat geknoei met het programma rivatuner en een bepaald soort dirvers is ie aan de praat te krijgen jah.... maar alles behalve vlekkeloos.Op donderdag 11 april 2002 08:51 schreef SunStorms_sletje het volgende:
[..]
toch is ie aan de gang te krijgen. heb dezelfde vraag op eidosinteractive forum gesteld. daar heb ik gezien dat mensen em aan de praat hadden met een GTS (heb ik ook) en win2k. maar ik kon daar niet zo snel een antwoord vinden.
Veel mensen kregen vastlopers tijdens bepaalde plaatsen en/of filmpjes en konden dit niet omzeilen...
En de meeste hadden al helemaal geen filmpjes...
Dus et lijkt me verstandiger om gewoon 98 erop te pleuren, want om tijdens disc 3 ineens een vastloper te krijgen waar je niet voorbij kan komen lijkt me alles behalve plezierig...
Signature?
Pagina: 1