512 kb......
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
www.aldi.nl
"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"
Ik bouw zelf pc's maar dit krijg ik nooit voor elkaar voor die prijs. (met die intel dan, voor hetzelfde geld met een 1.6A of een 1.8A die in een systeem sneller is dan deze maar nooit met een 2.0A voor dat geld)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Verwijderd
zeker als je veel achter je beeldscherm moet zitten blijf je daar toch tegenaan kijken.
ik vind het al irritant als er een haar of vetvlek op me scherm zit.:)
Je wilt niet weten hoeveel omzet de Aldi per jaar heeft...
Aldi fan
Aldi links
nog een fan
Wel in het duits, maar dat moet voor ons europeanen toch geen probleem zijn?
Verwijderd
- Kopen standaard pc's met GROTE aantallen tegelijk in ( is maar één model)
- Aldi verkoopt alleen maar deze pc's om de omzet omhoog te gooien voor aandelen op beurs. Er zit slechts 1%-2%!! winst om een Aldi pc.
2.0 GHz multimedia internet entertainment PC
Intel Pentium 4 processor
2.0 GHz kloksfrequentie,
400 MHz Front Side Bus
512 KB Second Level Cache
Motherboard met 3 PCI-sleuven
Grafische kaart uitbreidbaar met AGP 4x sleuf
G-force 4 grafische kaart
64 MB DDR SDRAM AGP 4x
(dubbele datasnelheid)
met TV & Video IN
Anti-aliasing (verbeterde afvlakking aan de randen)
Sony CD-brander
24 max 10x 40 max
Incl. Nero Burning Rom OEM versie
DVD-ROM 16 x
Seagate 80 GB harde schijf,
Ultra ATA 100 Interface
Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM
werkgeheugen (1 module),
max. werkgeheugen 1 GB
FireWire/ IEEE 1394
1 x front, 2 x achterzijde
Dolby Digital 6-kanaals
audio-controller voor de digitale
thuisbioscoopervaring
Netwerkcontroller on board
Fast Ethernet 10/100 Mbit
4 x USB (2x front, 2x achterzijde)
front audio/video-in,
1 x frontmicrofoon-in
Medion modem 56K V.90 PCI Data Fax
incl. Faxsoftware OEM versie
en telefoonleiding
Sony 3.5 diskettestation
Microsoft Intellimuis incl. pad
OEM versie
Medion PS/2-toetsenbord
met multimedia hotkey's
Voorgeïnstalleerd en op CD-rom:
WorksSuite
Word 2002
Encarta 2002
Works 6.0
Picture It!
Autoroute 2002
Windows XP
Medion power cinema
Bevat 6 professionele
programma's voor video- en
audiotoepassingen
Medion multimedia speakers
per stuk
1249.-
Opgelet: Deze artikelen verkopen wij tijdelijk
http://www.NUiPhone.nl/
ddr ram ?
welke chipset zit er op het mobo i845 of sis645 ??
¯\_(ツ)_/¯
Motherboard met 3 PCI-sleuven. hmmz, wat moet ik hier van denken? ik neem aan dat het een el cheapo board is? juist. € 130.- max.
Grafische kaart uitbreidbaar met AGP 4x sleuf G-force 4 grafische kaart 64 MB DDR SDRAM AGP 4xmet TV & Video IN
Anti-aliasing (verbeterde afvlakking aan de randen) Geforce4 MX dus. el cheapo weer, € 120.- .
Sony CD-brander 24 max 10x 40 max Incl. Nero Burning Rom OEM versie € 130.-
DVD-ROM 16 x 80 euro
Seagate 80 GB harde schijf, Ultra ATA 100 Interface 5200 RPM dus. € 165 euro
Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM max. werkgeheugen 1 GB FireWire/ IEEE 1394 1 x front, 2 x achterzijde
lol @ lame verkoop trukjes. €80.-
Dolby Digital 6-kanaals audio-controller voor de digitale thuisbioscoopervaring Netwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 Mbit 4 x USB (2x front, 2x achterzijde)front audio/video-in, 1 x frontmicrofoon-in Medion modem 56K V.90 PCI Data Faxincl. Faxsoftware OEM versie en telefoonleiding . allemaal on board spul.
Sony 3.5 diskettestation 15 euro Microsoft Intellimuis incl. pad OEM versie Medion PS/2-toetsenbord met multimedia hotkey's. 20 eruo
kast voeding 100. euro
1262.- totaal, en dat nog voor retail prijzen uit pricewacht.
never nooit zou ik het kopen.
400Mhz fsb??Op donderdag 11 april 2002 16:51 schreef Diaboluzzz het volgende:
hallo!! alle jezus check die specs..
2.0 GHz multimedia internet entertainment PC
Intel Pentium 4 processor
2.0 GHz kloksfrequentie,
400 MHz Front Side Bus
512 KB Second Level Cache
Motherboard met 3 PCI-sleuven
Grafische kaart uitbreidbaar met AGP 4x sleuf
G-force 4 grafische kaart
64 MB DDR SDRAM AGP 4x
(dubbele datasnelheid)
met TV & Video IN
Anti-aliasing (verbeterde afvlakking aan de randen)
Sony CD-brander
24 max 10x 40 max
Incl. Nero Burning Rom OEM versie
DVD-ROM 16 x
Seagate 80 GB harde schijf,
Ultra ATA 100 Interface
Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM
werkgeheugen (1 module),
max. werkgeheugen 1 GB
FireWire/ IEEE 1394
1 x front, 2 x achterzijde
Dolby Digital 6-kanaals
audio-controller voor de digitale
thuisbioscoopervaring
Netwerkcontroller on board
Fast Ethernet 10/100 Mbit
4 x USB (2x front, 2x achterzijde)
front audio/video-in,
1 x frontmicrofoon-in
Medion modem 56K V.90 PCI Data Fax
incl. Faxsoftware OEM versie
en telefoonleiding
Sony 3.5 diskettestation
Microsoft Intellimuis incl. pad
OEM versie
Medion PS/2-toetsenbord
met multimedia hotkey's
Voorgeïnstalleerd en op CD-rom:
WorksSuite
Word 2002
Encarta 2002
Works 6.0
Picture It!
Autoroute 2002
Windows XP
Medion power cinema
Bevat 6 professionele
programma's voor video- en
audiotoepassingen
Medion multimedia speakers
per stuk
1249.-
Opgelet: Deze artikelen verkopen wij tijdelijk
Verwijderd
alleen de CPU heeft die 400MhzOp donderdag 11 april 2002 18:50 schreef Marcello17 het volgende:
[..]
400Mhz fsb??Dan zou je toch RDRam hebben? Dat gaat nooit met die Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM.
Verwijderd
ik neem aan dat ze bedoelen dat je nog 3x pci over hebt...Op donderdag 11 april 2002 16:53 schreef osama het volgende:
mobo 3 x pci ?
ddr ram ?
welke chipset zit er op het mobo i845 of sis645 ??
*gaap* als je dan een vergelijking neer zet doe het dan ook met dezelfde producten en schrijf het niet weg als 'el-cheapo'. Het zijn allemaal merkonderdelen (meeste is MSI) met een medion sticker erop. en je vergeet iets, het software pakket twv enkele duizenden euro's in de winkel. en nu niet gaan klagen dat je er illegaal aan kan komen, het gaat om het principe, dit is legaal en met licenties, en daar kan jij NIET goedkoop aankomen.Op donderdag 11 april 2002 17:01 schreef FMS het volgende:
P5 2.0a ja oke € 437.-
Motherboard met 3 PCI-sleuven. hmmz, wat moet ik hier van denken? ik neem aan dat het een el cheapo board is? juist. € 130.- max.
Grafische kaart uitbreidbaar met AGP 4x sleuf G-force 4 grafische kaart 64 MB DDR SDRAM AGP 4xmet TV & Video IN
Anti-aliasing (verbeterde afvlakking aan de randen) Geforce4 MX dus. el cheapo weer, € 120.- .
Sony CD-brander 24 max 10x 40 max Incl. Nero Burning Rom OEM versie € 130.-
DVD-ROM 16 x 80 euro
Seagate 80 GB harde schijf, Ultra ATA 100 Interface 5200 RPM dus. € 165 euro
Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM max. werkgeheugen 1 GB FireWire/ IEEE 1394 1 x front, 2 x achterzijde
lol @ lame verkoop trukjes. €80.-
Dolby Digital 6-kanaals audio-controller voor de digitale thuisbioscoopervaring Netwerkcontroller on board Fast Ethernet 10/100 Mbit 4 x USB (2x front, 2x achterzijde)front audio/video-in, 1 x frontmicrofoon-in Medion modem 56K V.90 PCI Data Faxincl. Faxsoftware OEM versie en telefoonleiding . allemaal on board spul.
Sony 3.5 diskettestation 15 euro Microsoft Intellimuis incl. pad OEM versie Medion PS/2-toetsenbord met multimedia hotkey's. 20 eruo
kast voeding 100. euro
1262.- totaal, en dat nog voor retail prijzen uit pricewacht.
never nooit zou ik het kopen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
1 probleem....hij kan niet open...pc is gewoon dichtgemaakt. Er zitten wel schroefjes op maar dat heeft geen effect ofzo...ik hoor er morgen meer over
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heel juist, het is ontzettend goedkoop, echter FMS en ik zitten wel in een andere doelgroep dan de Aldi-klanten misschien kun je daarom beter roepen: ik kan voor even veel geld een betere en snellere pc bouwen dan Aldi alleen zonder een p4 2.0A (1.8A of 1.6A zal het dan worden)en je vergeet iets, het software pakket twv enkele duizenden euro's in de winkel. en nu niet gaan klagen dat je er illegaal aan kan komen, het gaat om het principe, dit is legaal en met licenties, en daar kan jij NIET goedkoop aankomen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Huh, lijk me sterk, vriend van me heeft die pc gisteren ook gehaald, en heeft hem al gewoon opengehad om er een andere hd bij in te plaatsenOp donderdag 11 april 2002 20:43 schreef THW Arie het volgende:
Een vriend van me heeft deze pc sinds vandaag...
1 probleem....hij kan niet open...pc is gewoon dichtgemaakt. Er zitten wel schroefjes op maar dat heeft geen effect ofzo...ik hoor er morgen meer overff lachen
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Conslusie: Ja het is een northwood
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
RDRAM loopt maar op 100 Mhz FSB, dus dat zou dan helemaal niet kunnenOp donderdag 11 april 2002 18:50 schreef Fraggler het volgende:
[..]
400Mhz fsb??Dan zou je toch RDRam hebben? Dat gaat nooit met die Siemens 256 MB PC 2100 DDR SDRAM.
3 PCI sloten, waarvan er 1 te dicht op de GF-4 kaart zit en waardoor je die dus door de warmte afvoer van die kaart niet kunt gebruiken. Verder is het Mobo gemaakt i.s.m. medion en dus volgens mij bios update technisch niet erg handig. Verder heeft de pc 2 SDram sloten, een voeding van 250 W zonder fan aan de onderzijde. En dan nog die modem kaart met firewire en het front panel. die zit dus in een soort van AMR slot, houdt dus in dat dood ook echt dood is.
PC ziet er leuk uit, maar als je zelf een PC samenstelt met dezelfde stats ben je volgens mij niet veel duurder uit (Even zonder de software die er standaard bij geleverd wordt dan
Samenvatting: zeer upgrade onvriendelijk!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Bij het budget systeem worden trouwens alleen maar witmerk componenten gebruikt en alles wat niet in de specificaties staat is het goedkoopste-der-goedkoopsten. Bij de high-end versie worden meestal matige/goede merken gebruikt of relabels daarvan en de nietbeschreven componenten/eigenschappen zijn vrij goed.
Verwijderd
Maar je kan er als leek wel meteen mee aan de slag en als er wat mis gaat heb je mooi een recoverycd om hem weer als nieuw te krijgen.
Waarom Aldi die compu's zo goedkoop kan leveren:
1 Medion is een bedrijf wat eigenlijk alleen die compu's voor de Aldi maakt. Voor de rest niks.
2 Doordat de Aldi echt misschien wel een miljoen compu's afneemt kan Aldi ze zeer goedkoop krijgen. En door deze grote aantallen kan Medion dus ook onderdelen goedkoop krijgen.
3 Ze maken er dus niet echt veel winst op.
Dus concluderend kan ik zeggen dat het een echte geile aanrader is voor de normalen mens. Maar tweakers en uitbreiders willen toch zelf hun compu samenstellen voor wat meer geld.
Verwijderd
echt een leuk dingetje voor de huis tuin en keuken mens!
niet echt geschikt voor echt super foto toepassing
ik had er zelf al een ander moederbord ingezet!
en idd
onboard alleS! die cpu is het enige met een hoge-goede waarde!
het ding loopt als een PIV 1600Noordbos