Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik heb alleen geen flouw idee hoegroot de heatsink is die je gebruikt dus daar kan ik verder niets over zeggen.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Verwijderd
Die dingen zijn zo al traag zat , investeer dan liever in een Radeon of een GF3 ipv geld te geven aan een peltier en een voeding er voor
Verwijderd
Ik denk dat jou core zowiezo nu al aan zijn max zit. Of bijna.
Conrad heeft een peltier van 27 watt, op 8.5 volt en 4.6 ampere. Kan ik deze op 12 volt laten draaien en hoeveel watt zou ie dan kunnen verplaatsen?
omfgOp woensdag 10 april 2002 23:32 schreef real_raichu70 het volgende:
JE gaat een MX toch niet Peltier koelen ????
Die dingen zijn zo al traag zat , investeer dan liever in een Radeon of een GF3 ipv geld te geven aan een peltier en een voeding er voor
denk na: die pelt kan je op je volgende kaarjte ook gebruiken!
En een snellere kaart kopen is nog nie half zo leuk
niks want dan blaast je hem opOp donderdag 11 april 2002 16:50 schreef bobo1on1 het volgende:
Voltage mod wil ik niet aan beginnen eigenlijk, heb deze kaart geleend, een peltier kun je er altijd nog afhalen zonder dat je dat kunt zien
Conrad heeft een peltier van 27 watt, op 8.5 volt en 4.6 ampere. Kan ik deze op 12 volt laten draaien en hoeveel watt zou ie dan kunnen verplaatsen?
je kan beter kijken voor een eventueel wat zwaardere pelt die op 12v loopt (of 13,8 want die kan je ook goed op 12v gebruiken)_
Is die peltier ook genoeg voor bijvoorbeeld een Geforce3 of een Geforce4 Ti 4400?
Nou is die peltier 40 x 40 mm en de core is geloof ik 25 x
25 mm, moet ik dan perse een coldplate gebruiken en hoe dik zou die moeten zijn?
Zou mijn 300 watt voeding dat erbij kunnen trekken of anders een losse 230 watt?
Verwijderd
Op donderdag 11 april 2002 09:53 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Volgens mij wil hij alleen een peltier voor de
Ik denk dat jou core zowiezo nu al aan zijn max zit. Of bijna.
check yer mail dude, got zippotjes..