Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

FEATURES
-Musicam and Dolby (AC-3) digital audio
Standard Interfaces
-SPDIF - Dolby Digital (AC-3) audio
bron
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Bij sommige apparaten (mijn DVD speler bijv.) moet je de SPDIF uitgang trouwens handmatig omzetten van PCM Stereo naar iets 5.1's.. misschien bij dit ding ook wel. Ik noem maar wat.
Breek je nek voorzichtig
* jle wacht ook nog steeds op het moment dat het wel gaat gebeuren
Good goan
Op woensdag 10 april 2002 22:49 schreef Bigs het volgende:
UPC zal ze wel niet in 5.1 uitzenden dan (typisch UPC).
Klopt, op het moment alleen in de USA.Op woensdag 10 april 2002 23:55 schreef Critical-Billy het volgende:
Voor zover ik weet wordt er nog niet uitgezonden met meer-kanaals geluid (5.1).
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb een bak van sagem, die het vaak niet eens doet. en als ik wil zappen van de ene naar de andere zender moet ik 2 seconden wachten!Op woensdag 10 april 2002 23:53 schreef The_PyroPath het volgende:
Jij hebt nog een behoorlijk apparaat gekregen zie ik, wij hebben een kast van Philips met een fan erin
Verwijderd
Vrij normaal voor een dvb ontvanger, hij moet namelijk wachten tot hij weer sync heeft met de volgende I-frame.Op donderdag 11 april 2002 00:10 schreef nimm2 het volgende:
[..]
ik heb een bak van sagem, die het vaak niet eens doet. en als ik wil zappen van de ene naar de andere zender moet ik 2 seconden wachten!
Verwijderd
Hahahaha dat is wel de sloomste opmerking die ik ooit gehoord heb... dDit zij mijn oma ook over cd's en dat is inderdaad nix geworden hé. LOL.Op donderdag 11 april 2002 00:16 schreef nimm2 het volgende:
nou, met die techniek wordt het nooit iets
Maar als UPC nu eens lekker 5.1 uit gaat zenden bij zenders zoals Arivo en Cinenova enzo dan zou het een stuk aantrekkelijker wezen om over te stappen, maar UPC kennende,
wij hebben hier namelijk ook niet alle RDS singalen van alle Radio zonders die ze WEL meesturen, en ook de PDC/Showview singale kan je vergeten in de meeste gevallen, echt super bedrijf
Trouwens dat Philips bakbeest stopt er af en toe ook gewoon mee als je lang zit te kijken, dan kan je er een eitje op bakken. UPC had beter 1 deal met 1 bedrijf kunnen sluiten had volgens mij een stuk makkelijker geweest
Breek je nek voorzichtig
mrzap en settop boxen zijn tot nu toe geen succes geworden. dat hebben diverse kabelaars toch al duidelijk toegegeven!Op donderdag 11 april 2002 00:18 schreef brooker het volgende:
[..]
Hahahaha dat is wel de sloomste opmerking die ik ooit gehoord heb... dDit zij mijn oma ook over cd's en dat is inderdaad nix geworden hé. LOL.
Breek je nek voorzichtig
maar als ze traks 5.1 uitzenden,
en internetten ook mogelijk word, vind ik het een heel aantrekkelijk apparaat.
ik betrap me eigen er nu al op dat ik liever mails op de tv dan op de computer type.
Verwijderd
Als dat jouw enige probleem is met die sagem, heb je ongelofelijk veel geluk. Dat ding is gewoon de grootste ramp die ons huishouden heeft gekend (ok, een beetje overdreven). Naast het hoogst irritante trekje dat ie zonodig mee moet kijken met de video kan ie er helemaal niet tegen als je de dvdspeler aanzet. Dan loopt ie dus totaal vast (als dat al niet gebeurd is door dat je er naar wees).Op donderdag 11 april 2002 00:10 schreef nimm2 het volgende:
[..]
ik heb een bak van sagem, die het vaak niet eens doet. en als ik wil zappen van de ene naar de andere zender moet ik 2 seconden wachten!
Conclusie: DVB van Sagem zuigt hard!
En in duitsland.. veel duitse sataliet-kanalen schijnen 5.1 uit te zenden.Op donderdag 11 april 2002 00:01 schreef JT het volgende:
[..]
[..]
Klopt, op het moment alleen in de USA.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
het word us f*cking tijd dat ze dat ook in nederland gana doen dan...Op donderdag 11 april 2002 09:24 schreef tbusquet het volgende:
[..]
En in duitsland.. veel duitse sataliet-kanalen schijnen 5.1 uit te zenden.
nu heb ik nog geen voordeel bij het bestellen van een film over die decoder dan halen in de videotheek
DVD's zijn tenminste wel 5.1
PreciesOp donderdag 11 april 2002 10:20 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
het word us f*cking tijd dat ze dat ook in nederland gana doen dan...
nu heb ik nog geen voordeel bij het bestellen van een film over die decoder dan halen in de videotheek
DVD's zijn tenminste wel 5.1
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ow ja ??? Cool ! Oh nee, toch weer niet want daar word alles nagesynchroniseerdOp donderdag 11 april 2002 09:24 schreef tbusquet het volgende:
[..]
En in duitsland.. veel duitse sataliet-kanalen schijnen 5.1 uit te zenden.
Nou ja, Dld en USA bij elkaar houd nog weinig in, als dat de enige landen zijn.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel