Op donderdag 11 april 2002 00:58 schreef mycosis het volgende:
Nou, mijn zus (geslaagt voor het VWO) vroeg op 11 September 2001: "wat is eigenlijk het Pentagon?"

Dit zegt genoeg vind ik

Ik vind dit meer zeggen over de huidige 'kwaliteit' van het onderwijs dan over de intelligentie van je zuster overigens...
Natuurlijk is het zo dat vrouwen 'slimmer' zijn dan mannen en daarvoor hoeven we niet op zoek te gaan naar 'onderzoeken, databanken of IQ-berekeningen'...
Primair heeft de mens als doel de voortplanting, en het behoeft geen betoog dat de vrouw hiervoor een belangrijker offer brengt dan de man...
Het is bij de vrouw instinctief zo geregeld dat ze bij de keus van een 'bevruchter' onbewust op zoek gaat naar een man die in staat geacht moet worden haar 'sterk' nageslacht te leveren...
Op zoek naar deze man staan haar vele 'slimmigheidjes en trucjes' ter beschikking, handigheidjes die mannen niet begrijpen; vandaar dat je hen ook vaak onder elkaar hoort mopperen over 'die onbegrijpelijke wijven'...
De man -de bevruchter- is echter zo in de ban van het 'onbegrijpelijke wezentje' dat hij haar ondanks het feit dat 'ie geen fuck van haar snapt tóch bevrucht en samen 'krijgen' ze een kind...
Weer een poosje later, als het kind al is opgegroeid komt de man erachter dat hij er in is getuind, als een vlieg in een web en dat er geen weg meer terug is.
Huilend rest hem niets anders dan zich in de armen te storten van een secretaresse of een maitresse, zich realiserend dat het enige dat hij in het leven eronder heeft gekregen zijn BMW of Mercedes is, geen mens maar een produkt en de vrouw kan rustig ouder worden in de wetenschap dat ze het andere geslacht 'te slim' is afgeweest.
De statistieken bewijzen dan ook dat 'vrouwtjes' heel wat langer leven dan 'mannetjes' en dat is pas slim....