Toon posts:

[CM] inbouwen hub in desktop case?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eeeh... ja, ik heb dus het idee om een hub in te bouwen in mn peecee, een aOpen hq45 desktop case. Hij zou aan de achterkant moeten komen, daar zit in principe nog genoeg ruimte. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat ding vast moet zetten, daarom vraag ik het hier even...

Hij moet dus vast worden gezet aan de achterkant van de kast, maar ik moet m ook weer makkelijk los kunnen halen, aangezien dat kaartje (mainboard?) van de hub ietsje over de bracket van mn videokaart heenvalt... even een illustratie om het te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.ruiten1/example.gif

Iemand ideetjes hoe ik dit vast kan maken?

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Lassen >:) Of hobbylijm :)

Nu serieus: Kijk eens waar schroefgaatjes oid zitten in die print en klus er geleiderblokjes onder. Maak met metalen strips ook even rails in je kast waar dat overheen kan glijden.

Eventueel een hoekje/lipje omzetten waar je een schroef doorheen kunt jassen om het geheel vast te houden en klaar :)

ieeeepppppp :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13
he hier was gister ofzow ook een topic over,
die gozer ging em er volgens mij inschroeven :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:22 schreef VROEM! het volgende:
Lassen >:) Of hobbylijm :)

Nu serieus: Kijk eens waar schroefgaatjes oid zitten in die print en klus er geleiderblokjes onder. Maak met metalen strips ook even rails in je kast waar dat overheen kan glijden.

Eventueel een hoekje/lipje omzetten waar je een schroef doorheen kunt jassen om het geheel vast te houden en klaar :)
Denk idd dat die hoekjes/lipjes met gatje voor schroefje t makkelijkst zijn... dan gewoon 2 gaatjes boren met me Dremel... ik neem aan dat je verschillende maten boortjes kunt krijgen voor een Dremel? En die hoekjes kan ik gewoon bij de Praxis halen of zo?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als ie magneten heeft, vergeet die er niet af te halen voordat je hem in je kast douwt ;)

maar onderin is tog de beste plek volgens mij?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:33 schreef ThaNetRunner het volgende:
als ie magneten heeft, vergeet die er niet af te halen voordat je hem in je kast douwt ;)

maar onderin is tog de beste plek volgens mij?
Nee, in deze hub zitten geen magneten...

Onderin past de hub niet, dit is eigenlijk de enige manier waarbij de case ook nog een beetje degelijk blijft :P

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
JE kan ook opzoek gaan naar een inbouw HUB, heb er hier ook een, de poorten steek je in een slot en de ledjes komen voor in een frontje uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 22:38 schreef eppie het volgende:
JE kan ook opzoek gaan naar een inbouw HUB, heb er hier ook een, de poorten steek je in een slot en de ledjes komen voor in een frontje uit.
Een kant-en-klaar ding? Neeeh, das niet leuk... wil ut wel zelf doen, heb vanmiddag een nep-dremel (Ferm) gehaald, wil ik wel wat leuks mee gaan doen natuurlijk :P
Pagina: 1