Toon posts:

installeren van *.bin files

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou staroffice gaan installeren maar dat is een bin file wat moet ik daarmee.
ik gebruik mandrake 8.2
alvast bedankt.

Verwijderd

open een console en open Midnight Commander of iets dergelijks en start die bin file....

Dit kun je overal vinden btw...

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

$ sh so-bla.bin
of $ chmod +x so-bla.bin
en dan: $ ./so-bla.bin

http://www.teamcoldfusion.nl

Verwijderd

sorry reactie klopt niet

Verwijderd

Topicstarter
nee er zit geen .cue file bij
maar bedankt voor de tips enzo :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op woensdag 10 april 2002 21:44 schreef The_Beyond het volgende:
nee er zit geen .cue file bij
Dit is ook geen CD-image, maar gewoon een executable (zoals een self-extracting zip'je). Je moet 't dus gewoon de rechten geven om gestart te worden, en het daarna starten. ( chmod +x filenaam && ./filenaam ).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

chmod 755 blaat.bin
./blaat.bin

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op woensdag 10 april 2002 21:58 schreef luc het volgende:
chmod 755 blaat.bin
Dat is uiteraard een werkende oplossing, en in het geval van StarOffice is het ook niet zo erg, maar in het algemeen ben ik er sterk op tegen om, wanneer je een bepaalde setting wilt veranderen, ook de rest maar te veranderen. Want in dit geval is 755 niet zo erg, maar waarom zou je niet gewoon specifiek zijn en alleen +x meegeven?

Denk je maar eens in wat er gebeurt als de vraagsteller ooit eens als root bezig is en een bepaalde file moet aanpassen, waarbij hij 755 of iets dergelijks gebruikt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Mjah, antwoord lijkt met wel gegeven. Dit is wel iets dat je makkelijk zelf uit had kunnen zoeken, aangezien dit overal op internet te vinden is.

Op GoT zijn er ook al vele tientalle topics aan versleten.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.