• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Wij hebben nog zo'n "oude" telefoon aansluiting, erm komt dus gewoon een draad uit de grond. Nu heb ik wel "simpel" de rode en de blauwe draad gebruikt, maar hou dus 2 draden over.

Ik wil dus zo'n kastje (aansluitpunt) gaan aansluiten, maar die heeft vier punten. Uit de grond komen de draden: rood/blauw/wit/oranje. Welke draad moet op welk punt?

extra vraagje, handsfree bellen met een normaal toestel is toch ook gewoon mogelijk met adsl? Nu als ik op et internet zit, doet beneden de handsfree optie zo goed als nix (volume heel zacht, beller hoort ons amper), is dit normaal?

Bij voorbaat dank *D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 04:02

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Op woensdag 10 april 2002 21:39 schreef Karreman het volgende:
Wij hebben nog zo'n "oude" telefoon aansluiting, erm komt dus gewoon een draad uit de grond. Nu heb ik wel "simpel" de rode en de blauwe draad gebruikt, maar hou dus 2 draden over.

volgens mij heb je die andere twee draden niet nodig, maar sla me niet als ik het fout heb, ben er niet al te zeker van :)

extra vraagje, handsfree bellen met een normaal toestel is toch ook gewoon mogelijk met adsl? Nu als ik op et internet zit, doet beneden de handsfree optie zo goed als nix (volume heel zacht, beller hoort ons amper), is dit normaal?

Misschien dat je signaal wat zwakker is, dit zou je dan met normaal bellen ook moeten merken, het is logisch dat met handsfree het probleem zicht wat sterker voordoet. Heb je je splitter wel op de juiste plek zitten? check je manual of http://www.mxstream.nl voor hoe je de boel moet aansluiten

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Et werkt juist wel allemaal.
Alleen et lijkt alsof de microfoon van de handsfree gewoon zachter wordt gezet als ik op et internet zit. Mensen die je bellen horen je gewoon haast nie meer...

Daarom dacht ik dat et aan die draden lag, ik gebruik nl. alleen die rode en blauwe (werkt wel)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.