Toon posts:

Canon Scanner ; D646U of N670U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een betaalbare scanner en wel van Canon. In de bladen komt de 646 er behoorlijk uit, maar op bijvoorbeeld "Kieskeurig.nl" weer minder en scoort de 670 weer goed.

Wie heeft ervaringen, ideeen of andere info met betrekking tot de keuze ?

Verwijderd

Topicstarter
(...effe een klein trapje...)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eigelijk zijn alle scanners wel goed, als de prijsklasse ongeveer gelijk is, zal er zeer weinig verschil in zitten over het algemeen, vooral als je een bekend merk neemt.
Canon en HP zijn imo eigelijk de beste merken voor een normale scanner :)

Ik denk dat je zelfs vrij weinig verschil zult merken tussen die 2 die je opnoemt, de ene tester rekent het ene zwaarder aan als het andere natuurlijk :)

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:20

Johnny E

Dôh !!

Heb zelf de 676U, de versie met metale klep, doet het perfect, geen snelheids monster maar wel goede software en mooie kwaliteit.

Specs!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb die D646U wegens de leuke prijs van f99 een paar maanden geleden :D
Ben hier best tevreden mee, maar als je veel op hoge resolutie scant zou ik denk ik de Canon D1250U2 (USB 2) nemen. De D-serie heeft zo'n slimme klep waar een dik boek nog onder past (handig!) maar de N-serie is zo'n mooi slimline design-geval, kijk voor die D1250U2 eens hier:
http://www4.tomshardware.com/consumer/02q1/020327/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het nog scheelt dat de 1 een CIS (670) scanner is en de ander een CCD (646) (... afgezien van de dikte en USB aansluiting) in kwaliteit ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 22:00 schreef Gianni Rombios het volgende:
De D-serie heeft zo'n slimme klep waar een dik boek nog onder past (handig!) maar de N-serie is zo'n mooi slimline design-geval, kijk voor die D1250U2 eens hier:
http://www4.tomshardware.com/consumer/02q1/020327/index.html
De N-serie heeft ook een "Z-klep" ... en de 1250u2 is boven het budget. Moet echt ronde/tegen de 100 euro aanzitten.
Pagina: 1