• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Palmpie (op bruikleen basis) en ben bezig met handige zooi er op te keilen.
ben nu al verslaaft aan solar trader maar zijn er nog meer programmaŽs die echt rete leuk/handig zijn.
dus wat heeft de gemiddelde GoTterd op zijn palmpie wat ik nog niet heb.

url of name is wel handig

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

kijk eens op :
www.pdastreet.com
en
www.palmclub.nl

Ik kan niet bepalen welke software jij MOET hebben, ik weet namelijk niet wat jij praktisch vind.
je kan er een overclocker op zetten, of een ir afstandsbediening of een tekenprog. en avantgo voor je tweakersnet on the go.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 09:26
mirror, erg handig en ingenieus geprogrammeerd, en parking lot, erg verslavend, je moet ze ff zelf zoeken, ik heb ze gebeamd gekregen.....

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

een palmIIIe is een beetje oud. echt leuke software kan daar niet op volgens mij. en het geheugen is zooooo vol. misschien avantgo?

• Bigs
  • Niet online
Tuurlijk kan er wel leuke software op.. alleen wat minder inderdaad.
DateBk4 is voor mij een must, verder weet ik uit m'n hoofd zo niet wat ik er allemaal op heb staan. Leuke spelletjes zijn o.a. Seven Seas en Yahdice (Yahtzee, leuk voor tussendoor).
Solitaire Pack 1 is ook altijd leuk.. o.a. Patience etc.
Als je erg veel apps hebt is een Launcher replacement ook wel handig.. ik vind zelf Launch'Em wel handig, maar Launcher III is ook wel een goeie.
Natuurlijk dan ook LaunchEmAppHack en CrashHack en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Er is trouwens in de search ook genoeg te vinden :)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Senks all
en mochten jullie nog meer weten
keep them coming :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

RemoteControl vind ik zelf altijd wel een leuk programmaatje, daarmee kun je de signalen van al je afstandbedieningen (en die van anderen hehe) opnemen en met je Palm vervolgens al de apparaatjes bedienen.
't is maar waar je van houd natuurlijk 8-)

Verwijderd

Oh, en RaceFever natuurlijk..erg mooi gemaakt, met geluidjes ed.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik weet niet of ik het zo goed schrijf: "bejewelled"
is in iedergeval een erg kewl spelleke 8-)

• Bigs
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 18:21 schreef Stalkert het volgende:
ik weet niet of ik het zo goed schrijf: "bejewelled"
is in iedergeval een erg kewl spelleke 8-)
Mja totdat iemand ontdekt hoe je kan cheaten en een onmenselijk hoge score neerzet (ik zal de cheat hier niet posten)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op vrijdag 12 april 2002 02:07 schreef Bigs het volgende:

[..]

Mja totdat iemand ontdekt hoe je kan cheaten en een onmenselijk hoge score neerzet (ik zal de cheat hier niet posten)
Ik had ook de versie met cheat op mijn Palm. Toen er een nieuwe versie uitkwam waar de bugs uit waren gehaald, heb ik die genomen. Het is veel leuker zonder cheatmogelijkheid. En het is ontzettend verslavend...
Wat ik verder op mijn Palm heb staan:

M.Play: midiplayer met winamp uiterlijk (freeware)
Palm Bio: bioritme programma (freeware)
Bang!: kleiduivenschieten (gratis bij bejeweled)
Solfree: patience (freeware)
Yahdice: yathzee (freeware)
Avantgo: online of offline internet (freeware)
ICQ (freeware)
Multimail: pop3mailprogramma (gratis bij Palm)
LCD analyzer, McColors: beeldschermkleuren tonen (gratis)
MonkeyLogo: logo's sturen naar Nokia telefoons (gekocht)
Funnyphone: logo's en ringtones sturen naar Ericsson telefoons (gratis)
Documents To Go: officebestanden maken/bewerken (gratis bij Palm)
SplashId: passwords beveiligd opslaan (gekocht)
SplashPhoto: foto's bekijken op de Palm (gekocht)

Daarnaast nog veel foto's, e-books en word- en exceldocumenten en nog precies 50% van 8MB vrij geheugen!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

Ik gebruik mijn palm tegenwoordig vooral als e-book (en natuurlijk als agenda en adressenboek). Ik heb nu bijvoorbeeld lord of the rings erop staan. Probleem is alleen dat een palm111e maar 2mb geheugen heeft, lord of the rings is al anderhalve mb (zijn wel alle boeken), dus op die manier zit je palmpje wel snel vol. Ik ben dan ook blij dat ik een 8 mb model palmIIIxe.

Verder speel ik vaak tetris en subhunt (zo'n simpel spelletje dat je een boot bent die bommetjes op onderzeeboten moet gooien.) Ook heb ik simcity erop staan voor de wat langere speelmomenten. Verder heb ik nattuurlijk ook avantgo erop maar ook dat vreet geheugen als je maar 2 mb heb.

Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat ik bijster veel op mijn palmpje heb staan en toch heb ik nog maar 3 mb vrij van de acht.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 20:57

Glabbeek

Dat dus.

Waar je zeker ook eens moet kijken is http://www.freewarepalm.com/. Zoals de naam aangeeft: Alleen maar Freeware programma's voor de Palm.

Programma's die ik heel handig vind zijn:
Yaps, om passwords voor sites enzo op te slaan
Pane om verjaardagen op te slaan met een koppeling tussen het adresboek en de calender.

Daarnaast gebruik ik nog Holidays, een lijst met alle feestdagen, maar die kan ik niet meer vinden :'(

En zo is het maar net.

Pagina: 1